  • Data: 2012-06-20 11:59:31
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 02:27:45 -0700 (PDT), neo napisał(a):

> [...]
    wątek:http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1981623.
    html.

    > Racja, że nie ma co przesadzać, jak ktoś miał na dysku np. gołe babki.
    >
    > Ale tam były dane pacjentów, na przykład kto brał jakie prochy
    > (pracodawcy to lubią). Dysk idzie do kasacji tak czy inaczej :D
    >
    > Młoda dostanie coś nowego i ślicznego w zamian. Sugestie? Co warto
    > wsadzić do takiego starego pudła i przybliżona cenka?

    Google Twoim przyjacielem. Osobiście sugeruję dyski Seagate z uwagi na
    b.szybką i bezproblemową realizację gwarancji. SSD hmmm dla mnie to
    jeszcze za młody i za mało dopracowany wynalazek, poza tym jeśli to ma
    iść do firmy, to unikałbym wersji budżetowych i robiłbym baaardzo częste
    backupy na tradycyjnym napędzie. Chodzi o to, że jak padnie SSD to robi
    to nagle i tracisz wszystko, natomiast zwykły hdd rzadko kiedy pada w
    sposób uniemożliwiający odzyskanie danych.

    > W każdym razie dziękuję ślicznie za informację i pozdrawiam :D
    >
    > neo
    >
    > Strzeżonego Matrix strzeże, tak? ;D

    Nie, bo informatyka to jak matematyka: albo coś jest prawdą - albo nie.
    W tym wypadku nie ma dowolności. Czy to są gołe babki czy dane
    pacjentów, bez różnicy. Nie ma tu czarnych kotów przebiegających przez
    ulicę.
    Ale oczywiście to Twoja sprawa, co wybierzesz.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/