  • Data: 2012-06-18 22:58:24
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: xixo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Cze, 22:28, WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> wrote:

    > Trochę za mało danych. Komputer można podrasować wkładając np
    > najszybszy procesor na konkretną platformę (podstawkę), wymieniając
    > dysk na większy, lepszą kartę graficzną i więcej pamięci.
    > Dzisiejsze zestawy potrzebują przede wszystkim dużo RAMu (internet,
    > gry). Te ostatnie także lepszej, o wiele lepszej grafiki. W wielu
    > przypadkach to się po prostu nie opłaca.
    > Podejrzewam, że to jakiś procesor Intela z wyższej ówczesnej półki.

    To jest Intel Pentium 4, zegarek 3 GHz. 10 lat temu cały ten zestawik
    nazywał się "full wypas" i kosztował 6 tysiaków. Komputer mojego ojca.
    On dość poważnie do wszystkiego podchodzi. Miał na tym masę wrażliwych
    danych pacjentów i to musiało hulać bez zarzutu. Teraz to jest mój
    złomik.

    Czyli radzi Pan, żeby odpuścić rozbudowywanie i dać dziecku w takim
    stanie w jakim jest, tak?

    Ewentualnie dorzucić Ramu? Ile by tak trzeba było minimum?

    I najważniejsze pytanie, jak Pan sądzi, co brakowało moim
    dotychczasowym wypowiedziom, że niektórzy się tak podenerwowali?

    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie,

    Piotrek