    Date: Sun, 15 Sep 2013 18:33:21 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
    <1...@4...net>
    <4...@p...pl.invalid>
    <52359eea$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <5sjny5nj4y96.mk1mh9sg6we9$.dlg@40tude.net>
    <5235d369$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...net>

    W dniu 15.09.2013 18:07, J.F. pisze:
> [...]
    Do obydwu kolegów:
    przeczytajcie to co napisałem do pana "TO". Ten system da się nam i
    naszym dzieciom we znaki. tzn składki są wysokie, będą wyższe, bo mogą,
    bo szkód jest bez liku, i jedni mają kasacje jak ja i są w plecy inni
    mają kasacje i klepią krzywe auto, jeżdżą wrakiem ale sa tysiaka do przodu.
    Tak więc jak ktoś ma pomysł na zmianę - warto się podzielić
    przemyśleniami. ale sugeruje, albo byłoby miło, gdyby nie pisać ten
    pomysł jest do dupy, a pomysłodawca ma krzywe nogi i jest garbaty.
    Lepiej by było - popatrzeć na pozytywy a to co wydaje się niepoprawne -
    skorygować.
    krótko- ubezpieczanie kierowców a nie tylko aut, eliminuje 50% tych
    którzy używają auta tylko po to aby 1 listopada jechać na groby. Zgoda?
    Jak staruszek jest pełen werwy, jeździ do kościoła, na targ, do siostry,
    wnuków - zapłaci. Jak mało jeździ - wsadzi prawo jazdy w szybkę i
    sprzeda auto. To mogło by być obowiązkowe, i nie drogie. reszta jak kto
    chce - wolna amerykanka. stawiam na to że wtedy ubezpieczyciele wykazali
    by się wielką twórczością. poczynając od tego ze jednym ubezpieczeniem
    mogły by być objęte wszystkie auta jednego właściciela, (czyli taniej)
    do sprawdzania refleksu, umiejętności panowania nad autem i sprawdzania
    punktów karnych, mandatów - czyli dla większości drożej. Tak samo sprawa
    GPSów w autach - one by znacznie obniżały wysokość składki. Brzmi
    dziwnie? skomplikowanie? podejrzanie? No to zostawmy tak jak jest.
    Pamiętajcie jednak że narazie dywagujemy kto bardziej winny, kierowca
    opla czy merca, ale MY płacimy za to wszyscy...
    ToMasz