  • Data: 2013-09-15 21:34:39
    Temat: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tᴏ wrote:
    > Tak zupełnie szczerze mówiąc, to dla mnie tu jest współwina, ale
    > jednak z naciskiem na kierowcę Opla, bo nie miał pierwszeństwa. Jakby
    > ten Mercedes nie jechał, to by go zobaczył, gdyby patrzył, przed
    > skrętem w lewo jest przynajmniej kilka sekund na obserwacje drogi.
    > Poza tym mając PJ powinien umieć ocenić, czy ktoś jedzie 50 czy 150.
    > Moim zdaniem kierowca Opla mógłby być bez winy tylko w sytuacji,
    > gdyby Mercedesa zauważyć nie mógł, co czasem zdarza się gdy
    > skrzyżowanie jest tuż przed ostrym łukiem, ale tutaj droga była
    > prosta.

    wybacz ale pierdolisz...

    bardzo często jest taka sytuacja że wykonujesz manewr włączenia do ruchu czy
    wyprzedzania zakładając że droga to nie tor wyścigowy i z zazakretu czy z
    zagórki nie wyleczi wariat jadący 250km/h.

    W sporej ilosci miejsc nie można by sie nigdy właczyć do ruchu.
    daleko szukają nawet nie mógłbym nigdy wyjechać z domu, bo po lewej jest
    górka i jakby tam jechał mistrz keirownicy to móglby mnie strasnąć i
    pierdolić że wymusiłem na nim pierwszeństwo.

    Dodajmy do tego że nawet jeśli pędzimy to mamy obowiązek dostosować sie do
    warunków drogowych i mamy obowiązek nie doprowadzać świadomie do wypadków.