eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPatrz w lusterka, mercedesy są wszędzie › Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    Date: Sat, 14 Sep 2013 23:19:53 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
    References: <l11uig$v4l$3@mx1.internetia.pl>
    <52347cc4$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <l11vao$2om$2@mx1.internetia.pl> <l11v39$di2$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <5234bbea$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...net>
    In-Reply-To: <r...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 91
    Message-ID: <5234d2fb$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1379193595 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1229 31.11.235.52:61307
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504588
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-09-14 22:56, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 14 Sep 2013 21:41:29 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-09-14 21:11, J.F. pisze:
    >>>>> Ano, przy 130 to on ich pewnie pierdolnął...
    >>>> Pewnie tak. Rozumiem, ze ten Opel mial prawo do lewoskretu tylko wymusil
    >>>> pierwszenstwo ?
    >>>
    >>> W zasadzie bez znaczenia - mial ustapic pierwszenstwa, a mercedes
    >>> pewnie i tak nie wiedzial czy z przeciwka mozna skrecac czy nie, ani
    >>> nie zwalnial tam gdzie mozna :-)
    >>
    >> Kierowca Mercedesa miał w nosie przepisy, że o zdrowym rozsądku
    >> nie wspomnę.
    >
    > Ale my tu o Oplu -

    Nie, Ty o Oplu.

    > mial prawo skrecac czy nie - bez znaczenia, liczy
    > sie to czy to prawidlowo zrobil :-)

    Miał.

    >>> Podobnie mozesz niezauwazyc kogos kto nie skakal, tylko normalnie
    >>> jechal prawym pasem. No, szybciej niz normalnie.
    >>
    >> A takie numery w mieście w innych krajach to się PJ zabiera.
    >> To większość przeciętnych inaczej skutecznie leczy.
    >
    > A za nieumiejetne skrecanie nie zabieraja ? Widac powinni.

    Tutaj nie ma nieumiejętnego skręcania.

    > Nie musialo byc duzo szybciej aby doprowadzic do wypadku.
    > A moze srodkiem kapelusz jedzie 50/70 i zaslania widok na jadacego z
    > dopuszczalna predkoscia.

    Jak zwykle teoretyzowanie bez pojęcia o lokalizacji itd.
    Tak jest 50km/h, gęste zabudowania i mało kto tam nawet te
    70 jedzie.

    >>> a tu wlasnie mamy kwestie czy skrecajacy mial wystarczajaco duzo
    >>> wolnego miejsca do wykonania manewru ?
    >> Miał.
    >
    > Nie widziales, a piszesz :-)

    W tym przypadku mnie musiałem widzieć wypadku na własne oczy.

    >>> 130/70 to znow nie tak duzo
    >> Żarty sobie robisz - to jest bardzo dużo. O mieście już nie
    >> wspomnę.
    >
    > O tyle nie duzo, ze jakbys jechal tak aby jadacemu 70 ustapic
    > pierwszenstwa, to jadacy 100 powinien dac rade sie zatrzymac, a jadacy
    > 130 wyhamowac do tylu ze nie byloby zadnego trupa, albo nawet obrazen
    > w ludziach. I wymuszajacy powinien miec pretensje do siebie za swoj
    > styl jazdy

    O czym Ty bredzisz?

    > No ale jesli obowiazuje 50, to juz przestaje byc "niecale 2x za
    > szybko".

    Aha, a niecałe 2x to już tylko trochę szybciej? No, ale mamy 3x.

    >>> i powinno wystarczyc czasu do solidnego
    >>> zhamowania, wiec ten manewr skretu nie byl chyba bezpieczny i przy 70
    >>> ..
    >> Taaaa. Zakładając, że częściej jeżdżą tacy artyści to w ogóle nie
    >> należałoby skręcać w lewo w gęstej zabudowie :>
    >
    > Przez 3 pasy ruchu ? Cos w tym jest.
    > Na kursie powinni uczyc ze trzeba widziec pustke na wszystkich pasach,
    > na egzaminie sprawdzac, a kierowcy powinni pisac pisma do prezydenta
    > zeby wywalic tego inzyniera, co tam fazy do lewoskretu w swiatlach nie
    > zaprojektowal.

    Kocham takie teoretyzowanie dla zasady - skręca się w takich
    sytuacjach nie przy pustce (choć jak patrzę po niektórych
    podejsciu, w tym Twoim, w ogóle nie skręcać, bo się trafi
    tylko taki 2x jadący), a w sytuacji gdy oceniamy, że zdążymy.
    Za tym mamy dwa artykuły PoRD - 3 i 4. Na idiotów w stylu
    kierowcy Mercedesa niestety nie mamy lekarstwa (wykomnując
    manewr).

    > Tylko uwazajcie zebyscie nie skonczyli jak we Wroclawiu - po
    > optymalizacji ruchu zakaz skretu w lewo przez kilometry :-)

    Na szczęście kultura w DC jest wyższa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: