  • Data: 2013-09-14 23:17:06
    Temat: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-14 19:12, Tomasz Pyra pisze:

    > Bo to jest dopiero proces karny, a te 40tys to nawiązka.
    > Odszkodowanie to dopiero druga sprawa - do negocjacji (ewentualnie procesu
    > cywilnego) z ubezpieczycielem sprawcy.

    Też tak to sobie tłumaczyłem. Ale przyznasz, że owe 40 tysięcy dość
    mocno kontrastuje w zestawieniu z wartością samochodu, którym sprawca
    zabił rodziców poszkodowanego (i nie tylko). No ale to już są moje
    przypuszczenia - sąd pewnie lepiej orientuje się w faktycznej sytuacji
    materialnej sprawcy. Przynajmniej mam taką nadzieję.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __