  • Data: 2012-10-22 00:36:09
    Temat: Re: Pasywne GT630 czy poczekać?
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PK" <P...@n...com> napisał w wiadomości
    news:slrnk88rg9.299.PK@notb-dante.notb-home...

    > Nie mam. I prawdopodobnie nie będę miał w dokupionym drugim.
    > Inaczej po co upierałbym się przy 2xDVI? :)

    Jak karta ma HDMI to przejściówka HDMI-DVI będzie znacznie tańsza niż
    DP-DVI.

    > Poza tym karta graficzna ma własny RAM, a zintegrowana jak wiadomo
    > musi się dzielić (a ja się dzielę niechętnie).

    Mozna w biosie przydzielić minimalną ilość pamięci dla integry (szczególnie
    w integrach Intela, które juz od czasów i810 używały dynamicznej alokacji
    VRAM i brały tylko tyle pamięci ile akurat potrzebowały).

    > No a jeśli chodzi o gry, to istnieje istotna jakościowa różnica:
    > część gier (m.in. Diablo3) po prostu na zintegrowanych kartach się
    > nie odpala.

    Np. na HD4200 (785G) się uruchamia. Ale integry Intela sprawiają problemy w
    grach.