  • 21. Data: 2017-01-06 19:01:40
    Temat: Re: Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Na wykop.pl był taki filmik:
    >https://youtu.be/ghd6OL9tgW0

    >fakt dotyczy dziecka
    >ale zasada ta sama prawda?

    zdecydowanie nie ta sama

  • 22. Data: 2017-01-06 19:52:49
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 6 stycznia 2017 10:16:28 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > I jak to teraz pogodzić?

    Naprawić ogrzewanie/szyby

  • 23. Data: 2017-01-06 20:06:29
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2017-01-06 16:52, Bolko wrote:

    > Na wykop.pl był taki filmik:
    > https://youtu.be/ghd6OL9tgW0
    >
    > fakt dotyczy dziecka
    > ale zasada ta sama prawda?

    Jak zwykle nieco manipulacji żeby udowodnić tezę. W kurtce pasy zapięte
    wyraźnie za luźno a bez kurtki wyjątkowo ciasno.

    To i efekt przewidywalny.

    Gdyby równie ciasno zapiać w kurtce nie byłoby sensacji...

    --
    mk4

  • 24. Data: 2017-01-06 21:30:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Kurtka zimowa + pasy to tak jakbyś pasów nie zapinać.
    >
    > I jak to teraz pogodzić?

    Porządna kurtka zimowa nie jest wcale gruba.

    A to jest szukanie sensacji tam gdzie jej nie ma. Jak ktoś ma luźno pas
    na kurtce, to bez nie też będzie luźno zapinał.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2017-01-06 21:35:58
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    On 2017-01-06 16:52, Bolko wrote:

    >Jak zwykle nieco manipulacji żeby udowodnić tezę. W kurtce pasy zapięte
    >wyraźnie za luźno a bez kurtki wyjątkowo ciasno.

    >To i efekt przewidywalny.

    >Gdyby równie ciasno zapiać w kurtce nie byłoby sensacji...

    W przypadku dziecka może być problem, nawet testy ADAC to potwierdzają. U
    dorosłego jest zupełnie inny rozkład ciężaru, oporów ruchu i samych pasów.

  • 26. Data: 2017-01-06 23:00:30
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Dopiero z trzy lata jaram takiego papierosa to moge nie znac wszystkich sztuczek.
    Uchem da sie pociagnac?

    :)

    Wężykiem, wężykiem ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2017-01-06 23:16:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 6 Jan 2017 07:39:37 -0800 (PST), w
    <7...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Dopiero z trzy lata jaram takiego papierosa to moge nie znac wszystkich sztuczek.
    Uchem da sie pociagnac?

    Ach, czyli ty z tych co elektryka trzymają cały czas w ustach.

  • 28. Data: 2017-01-06 23:47:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wystaczy jak mi ktos wykurwi jak akurat bede ciagnal. Na niemieckim polskojezycznym
    onanecie napisza ze papierosy elektryczne zabijaja.

  • 29. Data: 2017-01-06 23:51:23
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2017-01-06 21:35, Ghost wrote:

> [...]
    >
    > W przypadku dziecka może być problem, nawet testy ADAC to potwierdzają.
    > U dorosłego jest zupełnie inny rozkład ciężaru, oporów ruchu i samych

    Coś tu jest nie teges.
    W przypadku dziecka jest fotelik i to on o wszystkim decyduje. Jak się
    chce to można w nim zrobić i pasy 10 punktowe, ze mysz nie wypadnie.

    Wiec o co biega? Że śą do sprzedaży dopuszczone foteliki, które nie są
    bezpieczne?

    --
    mk4

  • 30. Data: 2017-01-07 00:11:37

    Fri, 6 Jan 2017 14:47:25 -0800 (PST), w
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Wystaczy jak mi ktos wykurwi jak akurat bede ciagnal. Na niemieckim polskojezycznym
    onanecie napisza ze papierosy elektryczne zabijaja.

    Jeżeli masz takie dylematy, zainstaluj sobie w aucie sziszę.