  • 1. Data: 2017-01-06 18:37:07
    Temat: Wyższy model vs lepsze wyposazenie dodatkowe
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Stary dylemat, jak w temacie.

    Czy istnieje jakaś statystyczna "złota reguła" jak reagować na
    marketingowców, tzn. co się bardziej opłaca - kupić jak najdroższą bazę i
    tylko trochę doposażyć, czy tańszą podstawę i dobrać jak najwięcej opcji?

    Oczywiście pytanie jest ogólne i w tym sensie dość abstrakcyjne, ale pytam o
    to jakie znacie strategie w tym względzie?

  • 2. Data: 2017-01-06 20:22:15
    Temat: Re: Wyższy model vs lepsze wyposazenie dodatkowe
    Od: a...@g...com

> [...]
    >
    > Oczywiście pytanie jest ogólne i w tym sensie dość abstrakcyjne, ale pytam o
    > to jakie znacie strategie w tym względzie?

    Jaka marka?
    Jeżeli docelowo ma wyjść to samo, to pierwsza opcja wyjdzie taniej.

    --
    PozdrawiAM

  • 3. Data: 2017-01-06 21:33:46
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Jaka marka?
    >Jeżeli docelowo ma wyjść to samo, to pierwsza opcja wyjdzie taniej.

    Nie moze. Dylemat jest przykładowo mocno wypasione c3 vs słabiej c4. Nie,
    nie kupuje aut na F :-)

  • 4. Data: 2017-01-06 21:58:12
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Generalnie:
    W McDonaldzie w zestawie jest zawsze taniej a że trzeba
    z kieszeni wyciągnąć więcej to już inna sprawa.

    A na poważnie:
    zdefiniować listę rzeczy które musisz mieć
    bierzesz golasa + lista muszę mieć = cena auta
    a potem patrzysz jakie masz zestawy do dyspozycji
    jak trafi się jakiś zestaw tańszy sprawdzasz w nim listę muszę mieć
    jak wszystkie punkty odfajkowane > kupujesz
    jak czegoś brakuje > weryfikujesz listę lub wracasz do modelu wyjściowego

    > Nie moze. Dylemat jest przykładowo mocno wypasione c3 vs słabiej c4. Nie,
    > nie kupuje aut na F :-)

    ale w tym wypadku mówimy o rozmiarze
    a rozmiar to ważna rzecz :)

  • 5. Data: 2017-01-06 22:28:20
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >jak wszystkie punkty odfajkowane > kupujesz
    >jak czegoś brakuje > weryfikujesz listę lub wracasz do modelu wyjściowego

    No weź, przecież nie pytam jak jak się tyłek wyciera...

    Czyli dalej nic.

  • 6. Data: 2017-01-06 22:47:29
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > No weź, przecież nie pytam jak jak się tyłek wyciera...

    no to jak McDonaldzie w zestawie taniej
    tylko przy kasie drożej

  • 7. Data: 2017-01-06 23:32:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 6 Jan 2017 18:37:07 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
    >
    > Oczywiście pytanie jest ogólne i w tym sensie dość abstrakcyjne, ale pytam o
    > to jakie znacie strategie w tym względzie?

    Ale się pytasz o różne wersje wyposażenia (w sensie jakieś
    Trendline/Comfortline/Highline), czy różne modele modele (w sensie
    Golf/Passat).

    Jak to pierwsze, to teoretycznie im wyżej tym w przeliczeniu na pojedyncze
    akcesoria jest taniej.

    Jak to drugie to zależy czy chcesz mieć fajne auto, czy tylko żeby sąsiedzi
    myśleli że jest fajne ;)

  • 8. Data: 2017-01-07 09:00:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-06 o 18:37, Ghost pisze:
    > Oczywiście pytanie jest ogólne i w tym sensie dość abstrakcyjne, ale
    > pytam o to jakie znacie strategie w tym względzie?

    Dobrze że zdajesz sobie sprawę z ogólności i abstrakcyjności tego
    pytania :-)
    Nie _oburzaj się_ na takie same odpowiedzi.
    Dalej zalecam więcej myślenia a mniej pisania :-)

  • 9. Data: 2017-01-07 09:33:06
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...

> [...]

    >Ale się pytasz o różne wersje wyposażenia (w sensie jakieś
    >Trendline/Comfortline/Highline), czy różne modele modele (w sensie

    Golf/Passat, to pierwsze byłoby trywialne do rozwiązania.

    >Jak to drugie to zależy czy chcesz mieć fajne auto, czy tylko żeby sąsiedzi
    >myśleli że jest fajne ;)

    Przy pierwszej opcji mogę też chcieć żeby sąsiedzi myśleli, że mam słabsze
    niż jest naprawdę. Jeśli niecodziennie się wjeżdża do garażu to może być
    bezpieczniejsze.

    To może uściślę - słabsze auto plus drugie tyle kasy co jego cena na
    wyposażenie, czy półka wyżej i dodatkowe 25% na wyposażenie?

  • 10. Data: 2017-01-07 09:35:10
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    a.pl...

    >zalecam