  • 1. Data: 2017-01-06 10:16:25
    Temat: Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Pasy ratują życie
    Kurtka zimowa też ratuje życie a na pewno zdrowie.

    Gdzieś przeczytałem że
    Kurtka zimowa + pasy to tak jakbyś pasów nie zapinać.
    Bo pasy żeby dobrze pracowały muszą opinać ciało.
    I generalnie się zgadzam.
    I starałem się tak robić do ubiegłej zimy.

    Tylko już teraz życie mnie nauczyło
    że muszę kurtkę ubierać nawet jak
    biorę garnek z zupą z balkonu.

    I jak to teraz pogodzić?

  • 2. Data: 2017-01-06 10:33:30
    Temat: Re: Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > I jak to teraz pogodzić?

    Też się z chęcią dowiem. Podobnie tego, jak pogodzić jazdę w okularach z
    ewentualnym wybuchem airbaga.

  • 3. Data: 2017-01-06 11:04:31
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Może dolny pas (biodrowy) pod kurtką, a nie na kurtce, mocno dociągnięty?
    Nie widzę możliwości, aby w którejkolwiek porze roku samonapinacz górnego pasa
    (naramiennego) "dokładnie opinał ciało".
    No może w jakichś 2-drzwiowych coupe (słupek bardziej z tyłu, prowadzenie pasa przez
    fotel).
    Masz traumę -> fotel kubełkowy z pasami czteropunktowymi.

    -----

  • 4. Data: 2017-01-06 11:15:32
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Masz traumę -> fotel kubełkowy z pasami czteropunktowymi.

    Mocno niewygodne, szczególnie jak trochę ciałka jest.
    Może większy i bezpieczniejszy samochód?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2017-01-06 11:26:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    (...)
    > I jak to teraz pogodzić?

    Kiedy się zagrzeje, zdjąć kurtkę.

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2017-01-06 11:43:45
    Od: Marek Panek <m...@g...com>

    W dniu 2017-01-06 o 10:33, zhbick pisze:

    > Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Też się z chęcią dowiem. Podobnie tego, jak pogodzić jazdę w okularach z
    > ewentualnym wybuchem airbaga.
    Nie ma sprawy. Stojąc przed wyjazdem z drogi wewnętrznej na ulicę
    zostałem uderzony (Reno-Megan 1.6) przez wypadające z łuku drogi BMW -
    oba Air-Bagi zadziałały - skutek: autko do kasacji; złamana noga,
    okulary (-4 dioptrie) z twarzy poleciały za tylne siedzenia, a dwa
    okruchy (w czole i policzku) z bocznej szyby zostały wyjęte przez
    chirurga. A okulary całe!
    pzdrw

  • 7. Data: 2017-01-06 11:56:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2017 11:43:45 +0100, Marek Panek napisał(a):

    > A okulary całe!

    Jak to BMW cię walnęło z tyłu to wszystko jasne. Bezwładność cię
    odchyliła.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2017-01-06 12:19:27
    Od: Marek Panek <m...@g...com>

    > Jak to BMW cię walnęło z tyłu to wszystko jasne. Bezwładność cię
    > odchyliła.

    Walnęło mnie dokładnie w przednie prawe kółko

  • 9. Data: 2017-01-06 12:36:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2017 12:19:27 +0100, Marek Panek napisał(a):

    > Walnęło mnie dokładnie w przednie prawe kółko

    Liczy się wektor (kierunek siły). Może walnęło cię skośnie i zeszłeś
    poduszce lekko z drogi.
    Swoją drogą coś z tymi BMW jest na rzeczy :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2017-01-06 12:40:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 6 Jan 2017 01:16:25 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > Pasy ratują życie
    > Kurtka zimowa też ratuje życie a na pewno zdrowie.

    Wystarczy kurtkę rozpiąć, wtedy zapiąć pasy poprawnie pod kurtką, a
    następnie się można tą kurtką znowu pozawijać. Jak bardzo potrzebujesz to
    nawet da się ją pozapinać.