  • 11. Data: 2010-04-08 20:15:46
    Temat: Re: Pasta TEMPO jak usunac z plastikow ?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Glowny problem to plastiki, troche przy polerowaniu mi sie ich pobrudzilo
    > i nie moge teraz tego doczyscic. Tam gdzie mialem czarne plastiki
    > zastosowalem czernidlo do plastikow i jest ok, ale mam na aucie tez sporo
    > szarych plastikow i nie wiem co z nimi zrobic. Mozecie cos poradzic ?

    ciepła woda z płynem do naczyń i gąbka do mycia naczyń
    pzdr
    GL

  • 12. Data: 2010-04-09 11:01:38
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Yyy a dlaczego piszesz to do mnie?

    Bo automaxa nie stosuje się do powierzchni lakierowanych.
    P.

  • 13. Data: 2010-04-09 11:07:05
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Bo automaxa nie stosuje się do powierzchni lakierowanych.
    > P.

    http://auto-kosmetyki.kupsobie.pl/prep-naprawcze/lak
    ier/automax-pasta-do-rys-50g/

    "Pasta lekkościerna przeznaczona do powierzchni lakierowanych wszelkich
    typów. Niezastąpiona przy usuwaniu wszelkich rys i zmatowień. Zawiera
    drobnodyspresyjny materiał ścierny. Nie zawiera silikonów.

    Poj. 50g w tubach."

    Doprawdy?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 14. Data: 2010-04-09 13:37:36
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    krzyss pisze:

> [...]
    > plastiki zastosowalem czernidlo do plastikow i jest ok, ale mam na aucie
    > tez sporo szarych plastikow i nie wiem co z nimi zrobic. Mozecie cos

    dzieki za pomoc, sprobuje wody z mydelkiem :-)
    Idzie weekend to wyczyszcze smartka :-)

    --
    **** krzyss vel Qkill ****