    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Date: Mon, 21 Jun 2010 00:41:10 +0200

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hvfk6m$s0p$1@inews.gazeta.pl...

    > W aucie za prawie 120k :)

    Pokaż mi drugi samochód z podobnym, SPRAWDZONYM silnikiem, równie fajnym
    designem, równie TANI w ew. naprawach zawieszenia za istotnie mniejsze
    pieniądze...

    > Z zewnatrz auto śliczne, w środku kompletne bez duszy i z średnimi
    > materiałami (patenty schowkowe za to fajne). Jeździłem Laguną Coupe wartą
    > mniej niż ten Passat i Laguna wygląda i prowadzi się jak auto dwie klasy
    > wyżej. Nie mówie o zwykłej Lagunie w topowej wersji, tam się siedziało
    > jakbyś był królem, a auto kosztowało też w tej okolicy. No i dla
    > porównania citren C5, przy nim Passat to popierdółka :) Czyli jednym
    > złowem płacimy za znaczek VW :(

    To teraz policz sobie, ile będzie warta po 4 latach Laguna, a ile Passat ;)
    Na allegro możesz zerknąć, jak wygląda utrata wartości tych modeli.
    Poza tym nie wiem co masz do prowadzenia Paska CC, bo wg mnie jest to jedno
    z lepiej zachowujących się na drodze aut - ale być może ja nie umiem jeździć
    ;)

    Jurand.