  • Data: 2016-10-03 17:16:33
    Temat: Re: Pascal - ankieta
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Oct 2016 15:12:23 +0200, wloochacz
    <w...@n...spam.gmail.com> wrote:
    > Napisał, ponieważ pomysł, projekt i architektura jest mojego
    autorstwa

    Być może. Ale to jeszcze nie wszystko.

    > jest napisany w dużej części przeze mnie

    W części. Nie w całości.

    > ludzi zatrudniam
    > ja, a nie oni mnie.

    Umowa o pracę (tak samo o dzieło) to umowa wzajemna. Jeżeli nie
    będzie chętnych na pracę u ciebie, to nikogo nie zatrudnisz. Nawet
    jeżeli ktoś się znajdzie, to wątpliwe czy będzie to ktoś z elity, czy
    raczej student nie mający lepszych ofert.

    Plus z takiego studenta to fakt że nie będzie mądrzejszy od ciebie.

    Nota bene, Pascal dla AVR kosztuje 249 USD, natomiast Atmel Studio 7
    z C++ dla AVR jest zupełnie za darmo. Potrzebny jakiś komentarz?