  • Data: 2016-10-04 07:54:53
    Temat: Re: Pascal - ankieta
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-03 15:12, wloochacz napisał:

> [...]
    > (implementacja szczegółów - pewnie, że nie tylko ja to robię i dopinam.
    > Gdyby tak było to na cholerę mi ludzie potrzebni?), firma jest moja, kod
    > jest napisany w dużej części przeze mnie osobiście, a ludzi zatrudniam
    > ja, a nie oni mnie.
    > To nie komuna, ani spółka pracownicza.
    >
    > A poza tym - nie będę się trollowi tłumaczył, pokazywał kodu, ani
    > niczego innego.
    > No fucking way!

    > To chyba przesada, bo to przecież złote czasy dla Delphi. Czyli było na
    > zdecydowanej fali wznoszącej niż odwrotnie.

    Na początku lat 90 (wtedy zacząłem studia) Delphi jeszcze nie było :)

    > Co do popularności Delphi w PL - jest tak sobie. Dużo więcej jest w
    > Niemczech, Holandii i przede wszystkim Brazylii.
    > Raczej na pewno, więcej używa się Delphi profesjonalnie w Czechach niż w
    > PL.

    Nie jest tak źle, aczkolwiek nie aż tyle się pisze co kiedyś. W firmie w
    której obecnie pracuje używa się Delphi, w tej w której pracowałem
    wcześniej też (choć nie jest to jedyny język używany). Po prostu różne
    proste rzeczy, choć i te trochę bardziej skomplikowane dość łatwo i
    wygodnie się pisze w Delphi. W firmie, w której mam pracować niedługo,
    też jest Delphi - tam nawet jako podstawowy język jak na razie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl