-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!news-out.read
news.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kvg0dm$has$1@node1.news.atman.pl>
<521ce1fa$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce489$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce725$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
<521ce856$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521cffd3$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521e0db2$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@b...poznan.pl>
<521e2fc8$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<521f0d7e$0$1456$65785112@news.neostrada.pl>
<521f6456$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<521f6a2a$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>
<521f743a$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1308301024160.2252@quad>
<5220c608$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1308310031270.2804@quad>
<5221d53c$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1308312252280.2868@quad>
<5222cc00$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<w...@4...net>
In-Reply-To: <w...@4...net>
Subject: Re: Partia Kierowców
Date: Sun, 1 Sep 2013 12:15:16 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130901-0, 2013-09-01), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 59
Message-ID: <522313a6$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.2.239
X-Trace: 1378030503 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 83.25.2.239:61083
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502820
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:w...@4...n
et...
> Dnia Sun, 1 Sep 2013 07:09:33 +0200, Cavallino napisał(a):
>> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
>>> On Sat, 31 Aug 2013, Cavallino wrote:
>>>> Nie, to jest "nie chcem ale muszem".
>>> I to jest "akceptacja" :)
>> Nie, nie jest.
>>
>>>> No ale ja na przykład NIE GODZĘ się z rzeczywistością,
>>> Jak nie godzisz, skoro godzisz.
>> No jak się godzę, jak się nie godzę?
>
> Pisesz ze sie nie godzisz, ale wsiadasz i jezdzisz i placisz.
>
> Pisac latwo, pisanie nic nie kosztuje, trudniej powiedziec "a nie bede
> zloma tankowal, pojade autobusem" ... i zrobic to, bo powiedziec to
> tez latwo :-)
Jakbyś czytał na co odpowiadasz, to byś wiedział że robię dokładnie tak jak
piszesz - czyli jeżdżę czym innym (zazwyczaj).
Ale lepiej podyskutować z własnymi rojeniami.
>
>>> Oczywiście.
>>> Akceptacja oznacza również "zgodę z konieczności".
>> Nie ma zgody z musu.
>> No chyba że uważasz, że 100% Polaków akceptowało komunizm, skoro tu
>> mieszkali i pracowali.
>
> Pare % zwialo. Paru % sie nie udalo zwiac.
> A reszta akceptowala.
Pozostanę przy swoim zdaniu, można nie akceptować, ale żyć z czymś mimo
braku akceptu.
>>Albo że ja akceptuję ograniczenia prędkości, skoro jeżdżę samochodem po
>>tym kraju.
>>Bzdura i tyle.
>
> Nie wiem jak ty, ale ja ich tam naprawde nie akceptuje :-)
Ja też nie.
Ale zdaniem Gotfryda, skoro jeżdżę po drogach to je akceptuje.
A to czysta bzdura jest, jeżdżę bo nie mam alternatywy.
>>> To słowo OZNACZA RÓWNIEŻ "pogodzenie się" z zastanymi warunkami.
>> Owszem, jak ktoś się godzi.
>> A ja mówię o przypadku braku pogodzenia się.
>
> Ale ty akurat masz wybor, a nawet wiele.
> I co, pogodziles sie, tankujesz, placisz, jezdzisz,
> ale piszesz ze sie nie pogodziles :-)
Nie pogodziłem się i właśnie dlatego mało jeżdżę.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.09.13 12:51 J.F.
- 01.09.13 13:30 Cavallino
- 02.09.13 11:32 masti
- 02.09.13 11:47 J.F
- 02.09.13 12:14 masti
- 02.09.13 12:44 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A