  • Data: 2013-08-29 22:51:08
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > I co w związku z tym?

    ano to, ze samochód bierze olej bo własciciel nie dba albo dlatego, ze ma
    brac a nie dlatego, ze jest stare. Stare auto, o które własciciel dba nie
    bierze oleju. Mlode o które własciciel nie dba, olej bierze.

    > Trudno się mówi.

    nie Cavallinuj...

    > Ja różnicę widzę kolosalną, jak się przesiadam do auta o kilkanaście
    > lat młodszego.

    A rozmawiałeś z kims, kto róznicy nie widzi?
    To moze kontynuuj rozmowe z ta osobą?

    > Widzisz gdzieś powyżej cokolwiek o prędkości w moich słowach?

    Pytałem o co ci chodziło z tym stylem jazdy.
    Zapytalem czy za wolno?
    Odpisałes, ze wprost przeciwnie.

    > Widzisz gdzieś powyżej cokolwiek o bezpieczeństwie na drodze w moich
    > słowach?
    > Czy kolejny raz próbujesz dyskutować ze swoimi rojeniami?

    To ty chcesz usuwać te stare samochody "BO TAK"?

    > A kto mówił coś o typowych?
    > Typowe to są auta dopóki ich rdza nie zeżre w połowie.

    Chyba nie chcesz wysnuwac ogólnych wniosków na podstawie jednostkowego
    przypadku?
    Piszesz o braku czesci do starych bo do jakiegos konkretnego starego
    brakuje?

    > Nie bardzo, do Lancii pasuje większość części od starych fiatów.
    > I tych też nie ma.

    Cóż, nie słyszałem, ze brakuej czesci do fiatów.

    > No właśnie o tym piszę, że u nas niekoniecznie.
    > Flaszka za przegląd i jest taniej.

    Ale to nie jest problem starych samochódw tylko niewydolności systemu
    kontroli takich rpzypadków.

    > Oznacza, przynajmniej w przytłaczającej większości przypadków.
    > I o nich piszę.
    > I nic nie pisałem, że jak ktoś dba to tak musi być.
    > Pisałem o tym, że zazwyczaj się nie dba, co widać na drogach.

    Ja tego nie widze.
    Owszem bywają samochod zaniedbane ale widuje je praktycznie w kazdym wieku.

    Ostatnio znajomy kupował 3-letni samochód - nie dojechał z miejsca zakupu
    do domu.
    Ja troche sie za samochodami najezdziłem. Po jakims czasie przestałem
    patrzyć na wiek i przestąło miec dla mnie znaczenie 3-4 lata w jedna czy
    druga strone.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać