  • 31. Data: 2012-04-18 10:28:18
    Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-18 10:19, yabba pisze:

    > Tak, masz rację. Nie sprawdziłem, a ten model nie ma skrętnej.

    Ikarusy 280 mają :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 32. Data: 2012-04-18 10:36:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ikarusy 280 mają :)

    I to mnie zmyliło. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 33. Data: 2012-04-18 10:57:55
    Temat: Re: Parkowanie po
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > http://www.tvnwarszawa.pl/absurdy,news,zablokowal-wj
    azd-na-petle-dostal-200-zlo
    > tych-mandatu,41620.html
    >
    > Do naprawdę ciężko o jakieś racjonalne reakcje ze strony Policji,
    > czy SM? Wzywa się lawetę w takiej sytuacji i jednego z drugim się
    > szybko nauczy myślenia i szacunku do innych, a ten blokuje przez
    > 40 minut i ma wszystko w poważaniu. O "zachodzie" przez grzeczność
    > nie wspominam - w wielu miastach w Polsce z tym sobie radzą, a
    > w stolicy to już kolejny przykład, że wszystko wolno.
    >
    > Eeeh.

    W Łodzi sobie nie radzą. Osobiście bliższy bym był stwierdzeniu że nie chce im
    się. Bo jak wytłumaczyć sytuację że stoi na ulicy samochód. Na zakazie
    oczywiście. Blokuje jeden pas. Na ulicy ruch spory i jeszcze autobusy tam
    jeżdżą. Parę razy widziałem jak radiowóz omija tak zaparkowany samochód i
    powoli jedzie dalej.

  • 34. Data: 2012-04-18 11:02:21
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):

    > Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > I to mnie zmyliło. :)

    jakie to ma znaczenie czy ma jedno koło skręcane czy wszystkie jak przejechać
    nie mógł. Ileś osób się spóźniło, ileś może nie spóźniło ale wkurwieni byli. I
    to wszystko przez idiotę co tylko na chwilkę postawił bo na pocztę czy innego
    sklepu poszedł. Nie wiem jak w stolycy ale w Łodzi jak jest krańcówka to stoi
    przed nią zakaz wjazdu z wyłączeniem pojazdów MPK.

  • 35. Data: 2012-04-18 12:17:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > kierowca autobusu ma to zrobić bezpiecznie, skor uważał że nie ma
    > warunków to jego decyzja.

    Ale były warunki, co widać na zdjęciu. Wystarczyło skręcić pod mniejszym
    kątem (zacząć skręt dalej od prawego krawężnika, być może wyjechać
    częścią autobusu na lewy pas, ale dać się dało).

  • 36. Data: 2012-04-18 12:18:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Jak tak poczytać wypowiedzi, to w sumie wina barana z autobusu,
    > bo jeździć nie umie i powinien dostać jeszcze mandat za tamowanie ruchu.

    Obaj powinni dostać mandaty, a niestety dostał tylko jeden.

  • 37. Data: 2012-04-18 17:42:07
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 18.04.2012 07:42, schrieb Marek Dyjor:
    azd-na-petle-dostal-200-zlotych-mandatu,41620.html

    > za dużo WAŻNYCH osób w mieści i łatwo komuś podpaść :)
    >
    > Zawsze mówię że parkingi wywózkowe powinny być gdzieś na drugim końcu
    > polski np w Białymstoku.
    >
    > W Chorwacji w wielu miejscach pisało że samochody sa wywożone na wyspę
    > Krk :) jakby co to było południe kraju.

    Z Krk na południe Chorwacji jest jeszcze jakieś 600km, czyli cała Polska ;-)

    Waldek

  • 38. Data: 2012-04-18 17:58:32
    Od: Esen <z...@p...onet.pl.invalid>

    W dniu 18.04.2012 10:19, yabba pisze:
    [...]
    > Tak, masz rację. Nie sprawdziłem, a ten model nie ma skrętnej.

    Ale zapewne ma sterowany przegub.
    Jeżeli jest dobrze zaprogramowany (a powinien) to nie ma powodu gorzej
    skręcać niż
    autobus jednoczłonowy.

    --
    Sławek

  • 39. Data: 2012-04-18 21:03:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Apr 2012 10:17:16 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    jeździsz takim autobusem?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 40. Data: 2012-04-18 21:17:21