  • 21. Data: 2012-04-18 02:17:25
    Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    In pl.regionalne.warszawa Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/absurdy,news,zablokowal-wj
    azd-na-petle-dostal-200-zlotych-mandatu,41620.html
    > Do naprawdę ciężko o jakieś racjonalne reakcje ze strony Policji,
    > czy SM? Wzywa się lawetę w takiej sytuacji i jednego z drugim się
    > szybko nauczy myślenia i szacunku do innych, a ten blokuje przez
    > 40 minut i ma wszystko w poważaniu. O "zachodzie" przez grzeczność
    > nie wspominam - w wielu miastach w Polsce z tym sobie radzą, a
    > w stolicy to już kolejny przykład, że wszystko wolno.

    O ile za takie coś też bym gościa na lawetę, to jednak
    tam było napisane "kilkanaście minut", nie 40.

    p.

  • 22. Data: 2012-04-18 06:59:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotr KUCHARSKI w <news:jml16l$97d$1@node2.news.atman.pl>:

    azd-na-petle-dostal-200-zlotych-mandatu,41620.html

    > O ile za takie coś też bym gościa na lawetę, to jednak
    > tam było napisane "kilkanaście minut", nie 40.

    Przeczytać można "kilkanaście", usłyszeć (wielokrotnie) można o 40 ;)

    --
    Tomasz Nycz

  • 23. Data: 2012-04-18 07:42:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:
> [...]
    > nie wspominam - w wielu miastach w Polsce z tym sobie radzą, a
    > w stolicy to już kolejny przykład, że wszystko wolno.

    za dużo WAŻNYCH osób w mieści i łatwo komuś podpaść :)

    Zawsze mówię że parkingi wywózkowe powinny być gdzieś na drugim końcu polski
    np w Białymstoku.

    W Chorwacji w wielu miejscach pisało że samochody sa wywożone na wyspę Krk
    :) jakby co to było południe kraju.

  • 24. Data: 2012-04-18 07:43:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cezary Daniluk wrote:

    > Sprawę cywilną komu ? Jak na mój gust kierowcy autobusu który zdał
    > egzamin na PJ kat D+E, a nie umie takim zestawem manewrować.
    > Cóż na mój gust spokojnie zmieściłby się nawet nie musząc strasznie
    > lawirować, ale skoro wolał stać a nie jeździć to jego wolny wybór.
    > No chyba że zdjęcie zrobione pod takim kątem że nie oddaje uroku,
    > aczkolwiek z prawej strony widać naprawdę duży zapas miejsca.

    a jakby uszkodził autobus i ten pojazd to oczywiście kierowca autobusu by
    beknął.

  • 25. Data: 2012-04-18 07:46:26
    Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja s?u?b - te? po "warszawsku"
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin 4CX250

    > Od tego jest kierowca autobusu żeby umiał go prowadzić.

    kierowca autobusu ma to zrobić bezpiecznie, skor uważał że nie ma warunków
    to jego decyzja. Ja też czasem robiłem raban jak jakiś łoś tak zaparkował ze
    musiałbym sie samochodem na milimetry przepychać.

  • 26. Data: 2012-04-18 08:34:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-17 23:58, yabba pisze:
    (...)
    > Prawie po tej samej. Tylna oś jest skrętna.

    W Solarisie U18? Od kiedy?

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 27. Data: 2012-04-18 08:43:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-18 07:42, Marek Dyjor pisze:
    azd-na-petle-dostal-200-zlotych-mandatu,41620.html

    > za dużo WAŻNYCH osób w mieści i łatwo komuś podpaść :)

    No tak, to by wiele rzeczy tłumaczyło ;)

    > Zawsze mówię że parkingi wywózkowe powinny być gdzieś na drugim końcu
    > polski np w Białymstoku.

    Wystarczy gdzieś na wygwizdowiu - skuteczne utrudnienie + parę stówek
    ekstra za holowanie na koniec miasta. Z czasem by się ludzie nauczyli.

    > W Chorwacji w wielu miejscach pisało że samochody sa wywożone na wyspę
    > Krk :) jakby co to było południe kraju.

    :)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 28. Data: 2012-04-18 08:48:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-17 22:51, LEPEK pisze:

    > Widzę tu wielu specjalistów od powożenia osiemnastometrowym przegubowcem
    > zastawionym z obu stron. Wszyscy wyrokujecie na podstawie jednego
    > zdjęcia. A jak często widząc taki autobus jesteście zdziwieni, że się
    > jednak zmieścił?

    Ot tak, dodatkowo sugerowanie, że kierowca autobusu "dostał PJ za
    jakieś łapówy". Jak tak poczytać wypowiedzi, to w sumie wina barana
    z autobusu, bo jeździć nie umie i powinien dostać jeszcze mandat
    za tamowanie ruchu.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 29. Data: 2012-04-18 09:17:11
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

> [...]
    >
    > Wystarczy gdzieś na wygwizdowiu - skuteczne utrudnienie + parę stówek
    > ekstra za holowanie na koniec miasta. Z czasem by się ludzie nauczyli.

    wystarczylo by nawet kilometr dalej, ale zeby prawdopodobienstwo takiej
    akcji nie bylo jak trafienie szostki w totka. Niech by to byla przynajmniej
    trojka;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 30. Data: 2012-04-18 10:19:41
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    >W dniu 2012-04-17 23:58, yabba pisze:
    > (...)
    >
    > W Solarisie U18? Od kiedy?

    Tak, masz rację. Nie sprawdziłem, a ten model nie ma skrętnej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba