  • 11. Data: 2012-04-17 21:19:58
    Temat: Re: Parkowanie po
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Cezary Daniluk <c...@n...com> napisał(a):

    > I co z tego. Jak on zdał egzamin ?
    > Przodem poszedłby bliżej prawej, później bardziej na wprost a nie łamiąc
    > się i spokojnie tyłem by się zmieścił niczego nie uszkadzając.
    > A jak się bał - mógł kogoś z pasażerów/przechodniów poprosić aby patrz
    > ył
    > czy się mieści.
    >
    > OT z mojej strony bo nie ma dalej o czym dyskutować, pewnie za kierą
    > była mimoza co zawsze jedzie 30km/h ;P
    >
    > Pozdrawiam !
    Oczywiście że nie ma o czym dyskutowac. Blokujący samochód powinien zostać
    podczepiany do haka i zawleczony na parking po drugiej stronie miasta.

  • 12. Data: 2012-04-17 21:40:21
    Temat: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > w wielu miastach w Polsce z tym sobie radzą, a
    > w stolicy to już kolejny przykład, że wszystko wolno.

    Nie wolno, kierownik tego forda dostal mandat i slusznie, nie zostal
    odholowany - nieslusznie.
    Natomiast kierownik autobusu nie dostal, a ze zdjecia widac, ze powinien
    za tamowanie ruchu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2012-04-17 21:57:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-17 11:11, Artur Maśląg pisze:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/absurdy,news,zablokowal-wj
    azd-na-petle-dostal-200-zlotych-mandatu,41620.html

    > Do naprawdę ciężko o jakieś racjonalne reakcje ze strony Policji,
    > czy SM? Wzywa się lawetę w takiej sytuacji i jednego z drugim się
    > szybko nauczy myślenia i szacunku do innych, a ten blokuje przez
    > 40 minut i ma wszystko w poważaniu. O "zachodzie" przez grzeczność
    > nie wspominam - w wielu miastach w Polsce z tym sobie radzą, a
    > w stolicy to już kolejny przykład, że wszystko wolno.
    >
    > Eeeh.

    A powinni spalić gościa w tym aucie?

    W Rosji by zastrzelili, w Chinach wysłali do obozu pracy
    na 2 lata.

  • 14. Data: 2012-04-17 22:51:15
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-17 21:40, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Natomiast kierownik autobusu nie dostal, a ze zdjecia widac, ze powinien
    > za tamowanie ruchu.

    Widzę tu wielu specjalistów od powożenia osiemnastometrowym przegubowcem
    zastawionym z obu stron. Wszyscy wyrokujecie na podstawie jednego
    zdjęcia. A jak często widząc taki autobus jesteście zdziwieni, że się
    jednak zmieścił?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2012-04-17 23:00:08
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastawionym z obu stron. Wszyscy wyrokujecie na podstawie jednego zdjęcia.
    > A jak często widząc taki autobus jesteście zdziwieni, że się jednak

    Tylko jedna na sto osób byłaby wogóle w stanie tym zaparkować. Poruszać się
    do przodu to sporo osób potrafi. Dyskutować i przechwalać się... każdy.
    To tak jak na meczu. Każdy kibol uważa że wie lepiej i kopał by lepiej.

    Marek

  • 16. Data: 2012-04-17 23:58:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    > wiadomości news:jmk260$c7m$1@news.task.gda.pl...

    > zwroc uwage ze ten autobus jest przegubowy, a tyl w takowym jedzie po
    > nieco wezszej linii

    Prawie po tej samej. Tylna oś jest skrętna.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2012-04-18 00:06:15
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jmkp26$dm9$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> napisał w wiadomości

    > Prawie po tej samej. Tylna oś jest skrętna.

    Ten autobus ma faktycznie zawsze "pod górkę" :)

    http://www.phototrans.eu/14,154219,0,Solaris_Urbino_
    18_W1_WI_1588G.html

    To ten sam egzemplarz, który został zablokowany pod Centralnym.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2012-04-18 00:32:22
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Jak by tam Pan Kornacki zaparkował, wjebali by mandat kierowcy autobusu
    za złe podejście do manewru i zablokowanie drogi.

    Wszystko w temacie.
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2012-04-18 02:05:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin 4CX250

    > Tylko jedna na sto osób by?aby wogóle w stanie tym zaparkowaae. Poruszaae
    > sie do przodu to sporo osób potrafi. Dyskutowaae i przechwalaae sie...
    > ka?dy. To tak jak na meczu. Ka?dy kibol uwa?a ?e wie lepiej i kopa? by
    > lepiej.

    Od tego jest kierowca autobusu żeby umiał go prowadzić.

  • 20. Data: 2012-04-18 02:06:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin LEPEK

    > A jak często widząc taki autobus jesteście zdziwieni, że się
    > jednak zmieścił?

    No właśnie, zwykle się mieści tam, gdzie się wydaje, że się nie zmieści,
    a tu nagle na odwrót? Ciekawe...