eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyParkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku" › Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Parkowanie po "warszawsku", reakcja służb - też po "warszawsku"
    Date: Thu, 19 Apr 2012 13:47:55 +0200

    W dniu 2012-04-19 13:03, The_EaGle pisze:

    > Masz coś konkretnego do dodania czy znowu sobie wesoło poklikasz?

    Konkretem jest to, że nie było tam miejsca do bezpiecznego przejechania
    Solarisem U18 i tyle.

    > Na pewno lepszej niż wiedzy opartej na Twoim autorytecie ... cisza.

    Niewiele masz na obronę swych bredni, że bez kłopotu można tam było
    przejechać, że prowadzenie autobusu przegubowego jest takie samo
    jak krótkiego oraz sugerowanie, że kierowca PJ ma za łapówkę :)

    > I co jeszcze mam dla Ciebie sprawdzić żeby ci udowodnić że piszesz
    > bzdury?

    Jak na razie to Ty piszesz bzdury i sprawdź sobie sam dla siebie,
    by drugi raz nie wychodzić na idiotę.

    > Może umówić cię na audiencje z inżynierem z solarisa żeby ci
    > wytłumaczył na czy polega konstrukcja przyczepy w solarisie?

    Nie, nie ma takiej potrzeby - zdecydowanie więcej by Ci dała
    choćby krótka jazda takim składem po placu, niż teoretyzowanie
    na podstawie filmików z youtube.

    > W ikarusie gdzie jest oś samoskrętna tylne koło DOSŁOWNIE po śladzie
    > środkowego

    Od razu widać, żeś marny teoretyk :)
    Po pierwsze to nie jest oś samoskrętna a skrętna (choć to pewnie
    szczegół), ale nieprawdą jest, że jak to napisałeś (wykrzyczałeś)
    tylko koło przegubu idzie dosłownie po śladzie osi środkowej.
    Gdyby tak było, to nigdy by naczepa nie uderzyła samochodu po
    przeciwnej stronie do skrętu.

    > w solarisie jest jak widać na filmie niecały metr różnicy.

    Nie wiem skąd sobie wziąłeś ten metr, ale nawet na filmiku widać, że
    przegub "tnie" zakręt i dodatkowo mam duży zwis tylny.

    > Ikarus 280 zostawia ślady przy skręcie z przedniego i środkowego koła po
    > każdej stronie a PRZYCZEPIA porusza się PO ŚLADZIE osi środkowej.

    Nieprawda.

    > Jak o tym nie wiesz to po co w ogóle się wypowiadasz i dalej ośmieszasz?

    Jestem ciekaw jakie jeszcze brednie przeczytam :)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.