  • 11. Data: 2011-06-15 22:41:36
    Temat: Re: [OT] Parkowanie na trawniku legalne
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > W KK jest tylko podleganie karze za zabicie, zakazu nie ma...

    bo kodeks karny jak sama nazwa wskazuje okresla kary za postępowanie. chcesz
    zabic? prosze bardzo. swiadom musisz byc jednakze konsekwencji wymienionych
    w w/w kk

  • 12. Data: 2011-06-16 07:00:20
    Temat: Re: Parkowanie na trawniku legalne
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2011 21:04:12 +0200, <s...@a...pl>

    >Jeśli jest członkiem wspólnoty do dlaczego by nie wspólnota? A jak nie jest
    >to co go obchodzi regulamin wspólnoty?

    A nie odwrotnie ? Jak ktos jest czlonkiem to sie przeciez sam nie
    ukarze, ale jak ktos obcy zniszczy Tobie trawnik, to bedziesz sie
    domagala odszkodowania i kary.

    J.

  • 13. Data: 2011-06-16 07:58:37
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2011 17:45, Krzysztof 45 pisze:
    > Może komuś się przyda
    > http://wstaw.org/m/2011/06/15/257738_101502724939974
    95_371315547494_8697611_7806301_o.jpg

    Jeśli ktoś się zastanawiał, czy wśród straszaków są debile - już się nie
    musi zastanawiać ;->

  • 14. Data: 2011-06-16 08:01:21
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2011 21:11, Stefan Szczygielski pisze:
    95_371315547494_8697611_7806301_o.jpg

    > No dobra, ale tu nie ma nic o legalności... Nie wszczynają postępowania,
    > bo nie bardzo widzą jak mieliby wykroczenie udowodnić i czy konkretnie to.

    Tak poważnie pisząc, to:

    1. opinia straszaków nie jest wiążąca
    2. żeby sprawę ciągnąć musieliby iść z tym do sądu, a im się nie chciało
    - wolą obrabiać fotoradary (w jednej miejscowości gnoje poustawiali
    fotoradary tak, że w ciągu jednej minuty można złapać dwa zdjęcia, nawet
    jak się jedzie niewiele ponad limit) - więc napisali byle co na odczepnego

  • 15. Data: 2011-06-16 10:48:47
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-06-15 18:02, kamil pisze:

    > Świetnie, teraz na polskich trawnikach trzeba będzie lawirować nie tylko między
    psim gównem, ale także uważać na samochody tych, którym nie chciało się poszukać
    parkingu, albo jechać autobusem.

    Ale chyba masz na myśli lawirowanie pojazdami, gdyż chodzenie po trawniku jest
    explicite zabronione... ;)

  • 16. Data: 2011-06-16 10:53:26
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-06-16 07:58, Andrzej Ława pisze:
    95_371315547494_8697611_7806301_o.jpg

    > Jeśli ktoś się zastanawiał, czy wśród straszaków są debile - już się nie
    > musi zastanawiać ;->

    To że to konkretne uzasadnienie jest całkiem zgrabne, nie świadczy jeszcze
    o braku debilizmu innych strażników... ;)

  • 17. Data: 2011-06-16 11:00:48
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 10:53, Jakub Witkowski pisze:
    95_371315547494_8697611_7806301_o.jpg

    > To że to konkretne uzasadnienie jest całkiem zgrabne, nie świadczy jeszcze
    > o braku debilizmu innych strażników... ;)

    Nie zrozumiałeś :-P
    (albo raczej: zrozumiałeś odwrotnie ;)

  • 18. Data: 2011-06-16 11:51:43
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-06-16 11:00, Andrzej Ława pisze:
    95_371315547494_8697611_7806301_o.jpg

    > Nie zrozumiałeś :-P
    > (albo raczej: zrozumiałeś odwrotnie ;)

    Jesteś pewien? ;)

  • 19. Data: 2011-06-16 13:44:32
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 16/06/2011 09:48, Jakub Witkowski wrote:

    > Ale chyba masz na myśli lawirowanie pojazdami, gdyż chodzenie po
    > trawniku jest explicite zabronione... ;)

    Faktycznie, dla mnie jest dość oczywiste, że idąc na lunch mogę się w
    słońcu rozłożyć na trawniku z kawą, ale w końcu to Polska.. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 20. Data: 2011-06-16 15:42:18
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andrzej Ława napisał(a):
    > Jeśli ktoś się zastanawiał, czy wśród straszaków są debile - już się nie
    > musi zastanawiać ;->
    Kolego, z tym debilizmem to ostrożnie.
    Czy oni by dla Ciebie i mnie zrobili taką interpretację?

    To jest chyba najinteligentniejsza formacja w naszym kraju. Mają
    więcej rozumu na zarabianie kasy jak policja i BOR który służy jedynie
    do noszeniem walizek za Piterą.

    Mnie SM mało tego że by dojebała mandat, to jeszcze wezwali by swojego
    kupla z lawetą i dolą za wywózkę się podzielili.
    Ale kumpla z mandatu elokwentnie tudzież inteligentnie wyciągnęli z
    opresji.
    Nie mówiąc już o ichnych fotoradarach które w najlepsze funkcjonują i
    dalej kasę trzepią aż miło, pomimo że co jakiś czas w TV ich biznes
    reklamują.

    To jest właśnie Polska Panie. Demokratyczna i _inteligentna_ Polska :-D
    --
    Krzysiek