  • 41. Data: 2014-12-08 22:16:48
    Temat: Re: Parking dla niepełnosprawnego - zmiany?
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 08/12/14 18:26, dddddddd wrote:
    > z tego co obserwuję inwalidzi ruchowi nie są inwalidami umysłowymi i na
    > dwóch kopertach często mieszczą trzy samochody

    Jak dla mnie, to świadczy właśnie o funkcjonalności ruchowej i
    dysfunkcji umysłowej - bo ten niepełnosprawny ruchowo potrzebuje więcej
    miejsca na podstawienie wózka i takie tam, nawet jeśli chodzi ale słabo
    to potrzebuje wsparcia innej osoby, a więc miejsca. To dlatego te
    miejscówki są takie szerokie, nie dlatego że jeżdżą wyjątkowo grubymi
    pojazdami.
    Dziś widziałem samochód stojący dokładnie *pośrodku* dwóch miejsc.
    Spodziewasz się wyjątkowo sprytnego inwalidy, który zajął miejsce ale
    nie zajął? Czy wyjątkowego tumana, który zajął obydwa?

    --
    Alf/red/

  • 42. Data: 2014-12-08 23:00:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.12.2014 14:57, masti pisze:

    > ale powinien zakablować komisję. Karta jest dla osób niepełnosprawnych
    > ruchowo. Nie wszystkich.

    właśnie takie zmiany wejdą w życie. Mnie jak przyznali "znaczny stopień"
    to się nawet nie pytali czy chcę kartę parkingową tylko mi ją dali
    (narządy ruchu mam zdrowe :). Dla mnie fajnie, ale jeśli tak szastają
    tymi zezwoleniami, to potem wszystkie miejsca dla inwalidów zajęte.
    TERAZ właśnie ma się to zmienić. i dobrze

    ToMasz

  • 43. Data: 2014-12-08 23:34:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Dec 2014 23:00:04 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > tymi zezwoleniami, to potem wszystkie miejsca dla inwalidów zajęte.
    > TERAZ właśnie ma się to zmienić. i dobrze

    A sa zajete ? bo ja mam wrazenie, ze ich jest za duzo.

    J.

  • 44. Data: 2014-12-08 23:45:56
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-08 23:34, J.F. pisze:

    > A sa zajete ? bo ja mam wrazenie, ze ich jest za duzo.
    >
    > J.

    w Poznaniu? powstają kurioza takie jak to:
    https://www.google.pl/maps/@52.3720518,16.9819516,90
    2a,20y,41.46t/data=!3m1!1e3?hl=en

    @

  • 45. Data: 2014-12-09 01:28:29
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 23:45:59 UTC+1 użytkownik Artur Miller napisał:

    > w Poznaniu? powstają kurioza takie jak to:
    > https://www.google.pl/maps/@52.3720518,16.9819516,90
    2a,20y,41.46t/data=!3m1!1e3?hl=en

    > @

    Aleosochodzi. Że pomalowane na niebiesko?

  • 46. Data: 2014-12-09 02:04:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-08 15:05, Użytkownik Poldek napisał:

    > Wystarczyłoby, żeby do stawania na kopercie uprawniała tylko
    > niepełnosprawność ruchowa i już.

    W wielu miejscach gdzie nie rządzą umundurowani idioci
    z państwowych etatów wystarcza. Normalnie strażnik wylatuje
    przegonić wygodnego ale jak widzi że ten gramoli się z kulami
    czy innym sprzętem to nie zaczepia, nie sprawdza uprawnień
    tylko wraca.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2014-12-09 08:14:16
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-09 01:28, k...@g...com pisze:

    2a,20y,41.46t/data=!3m1!1e3?hl=en

    > Aleosochodzi. Że pomalowane na niebiesko?

    na kazdym niebieskim miejscu jest znak "ino dla inwalidy"

    @

  • 48. Data: 2014-12-09 10:32:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Artur Miller wrote:

    > w Poznaniu? powstają kurioza takie jak to:
    > https://www.google.pl/maps/@52.3720518,16.9819516,90
    2a,20y,41.46t/data=!3m1!1e3?hl=en

    a co w tym kuriozalnego?
    2/27=7% miejsc dla niepełnosprawnych.
    Uważasz, że to tak strasznie dużo? czy boli Cię, ze musisz przejść 3m
    dalej?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2014-12-09 11:22:15
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-08 o 12:14, Marcin N pisze:
    > W TV ruszyła kampania o zmianie przepisów dot. miejsc dla
    > niepełnosprawnych.
    >
    > http://www.kartaparkingowa.pl/
    >
    > Wszedłem na stronę i widzę - że jest w zasadzie po staremu.
    > Dalej nie mogę zaparkować na takim miejscu gdy mam pasażera ze złamaną
    > nogą, który porusza się o kulach.
    >
    > Za to wystarczy mieć kwitek za szybą i jesteśmy "kryci".
    > Szkoda.

    Z tego co słyszę to wejście w posiadanie tego "kwitka" to istna droga
    krzyżowa.. Więc lekkie traktowanie takiego kwitka jest zupełnie nie na
    miejscu.

    Nic nie szkoda, są prawdziwi inwalidzi dla których chodzenie to nie jest
    prosta sprawa i jak najbardziej trzeba tworzyć miejsca parkingowe tylko
    dla ich potrzeb.

  • 50. Data: 2014-12-09 11:23:07
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-08 o 22:16, Alf/red/ pisze:

> [...]
    > Spodziewasz się wyjątkowo sprytnego inwalidy, który zajął miejsce ale
    > nie zajął? Czy wyjątkowego tumana, który zajął obydwa?

    Dysfunkcja umysłowa dyskwalifikuje człowieka jako kierowcę.