    Date: Tue, 09 Dec 2014 11:22:15 +0100
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Parking dla niepełnosprawnego - zmiany?

    W dniu 2014-12-08 o 12:14, Marcin N pisze:
    > W TV ruszyła kampania o zmianie przepisów dot. miejsc dla
    > niepełnosprawnych.
    >
    > http://www.kartaparkingowa.pl/
    >
    > Wszedłem na stronę i widzę - że jest w zasadzie po staremu.
    > Dalej nie mogę zaparkować na takim miejscu gdy mam pasażera ze złamaną
    > nogą, który porusza się o kulach.
    >
    > Za to wystarczy mieć kwitek za szybą i jesteśmy "kryci".
    > Szkoda.

    Z tego co słyszę to wejście w posiadanie tego "kwitka" to istna droga
    krzyżowa.. Więc lekkie traktowanie takiego kwitka jest zupełnie nie na
    miejscu.

    Nic nie szkoda, są prawdziwi inwalidzi dla których chodzenie to nie jest
    prosta sprawa i jak najbardziej trzeba tworzyć miejsca parkingowe tylko
    dla ich potrzeb.