  • 1. Data: 2014-12-08 22:14:07
    Temat: Test na PJ wg TVP
    Od: <5...@8...221407.invalid> (Tom N)

    Pytanie:
    "Z jaką prędkością w strefie zamieszkania może się poruszać galopujący koń
    ciągnący dorożkę?"

    odpowiedź:
    "b) max. 20 km/h"

    Skąd oni wytrząsnęli to pytanie...

    Koń nie musi zdawać PJ...

    Inne pytanie to "Znak 'ograniczenie prędkości' do 50 km/h obowiązuje na
    obszarze zabudowanym:"

    Odpowiedź: "przez całą dobę"

    Nie ma takiego przepisu, chyba, że chodzi o znak zakazu umieszczony pod
    tablicą "obszaru"

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2014-12-08 22:34:38
    Temat: Re: Test na PJ wg TVP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Dec 2014 22:14:07 +0100, Tom N napisał(a):
    > Pytanie:
    > "Z jaką prędkością w strefie zamieszkania może się poruszać galopujący koń
> [...]

    Z art 20
    Prędkość dopuszczalna pojazdu lub zespołu pojazdów w strefie
    zamieszkania wynosi 20 km/h.

    > Koń nie musi zdawać PJ...

    Sprawdzic, czy po strefie zamieszkania moze galopowac samopas :-)

> [...]
    > obszarze zabudowanym:"
    > Odpowiedź: "przez całą dobę"
    > Nie ma takiego przepisu, chyba, że chodzi o znak zakazu umieszczony pod

    Nie ma tez przepisu ze obowiazuje w innych godzinach. A wiec
    obowiazuje zawsze, przez cala dobe. Takze ten pod tablica obszaru.

    Natomiast sama tablica roznie obowiazuje w roznych godzinach :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-12-08 22:50:58
    Od: <1...@...225058.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Z art 20
    > Prędkość dopuszczalna pojazdu lub zespołu pojazdów w strefie
    > zamieszkania wynosi 20 km/h.

    No to udowodnij, że koń jest pojazdem ;P

    > Sprawdzic, czy po strefie zamieszkania moze galopowac samopas :-)

    > Nie ma tez przepisu ze obowiazuje w innych godzinach.

    Ale jest przepis o "skrzyżowaniu"

    > A wiec obowiazuje zawsze, przez cala dobe.

    Do najbliższego skrzyżowania, czyli nie na obszarze, a na jego części.

    > Takze ten pod tablica obszaru.

    A właśnie, że nie, ten obowiązuje, ale nie "także"

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2014-12-08 23:02:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    5...@8...221407.invalid wrote:

    > Pytanie:
    > "Z jaką prędkością w strefie zamieszkania może się poruszać galopujący koń
> [...]

    kierujacy pojazdem zaprzęgowym nie koń, ma znać przepisy

> [...]
    > obszarze zabudowanym:"
    >
    > Odpowiedź: "przez całą dobę"
    >
    > Nie ma takiego przepisu, chyba, że chodzi o znak zakazu umieszczony pod

    mylisz godziny obowiązywania z obszrem obowiązywania

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-12-08 23:15:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Dec 2014 22:50:58 +0100, Tom N napisał(a):
    > J.F. w

    > No to udowodnij, że koń jest pojazdem ;P

    Chciales chyba napisac "udowodnij ze dyszel nie moze byc z gumy" :-)

    > Ale jest przepis o "skrzyżowaniu"

    > Do najbliższego skrzyżowania, czyli nie na obszarze, a na jego części.

    Owszem, ale byly trzy propozycje, w tym jedna ... a moze i masz racje
    - zadna nieprawdziwa, ale dwie bardziej :-)

    > A właśnie, że nie, ten obowiązuje, ale nie "także"

    No dobra, ten takze nie ma ograniczen czasowych.

    J.

  • 6. Data: 2014-12-08 23:47:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tom N <5...@8...221407.invalid> ...

    > Pytanie:
    > "Z jaką prędkością w strefie zamieszkania może się poruszać galopujący
> [...]
    To był jakis test w TV? Wszyscy normalni powinni wyjsć...

> [...]
    > na obszarze zabudowanym:"
    >
    > Odpowiedź: "przez całą dobę"
    >
    > Nie ma takiego przepisu, chyba, że chodzi o znak zakazu umieszczony

    Nie wiem czy tu nie chodzi o taka sytuacje ze jedziesz ulica i masz znak
    ograniczenia do 50...
    Takie podchwytliwe pytanie zebys nie zdał...

  • 7. Data: 2014-12-08 23:55:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-08 23:47, Budzik pisze:
> [...]
    > ograniczenia do 50...
    > Takie podchwytliwe pytanie zebys nie zdał...

    Oczywiście że chodzi, ale coraz większa rzesza keyboard-warriorów
    doszukuje się drugiego dna. Co zresztą powoduje potem, że jakiś przepis
    zamiast zamknąć się w 1 zdaniu, ciągnie się przez pół strony, bo ci co
    umieją czytać i przez to wydaje im się, że umieją myśleć, muszą mieć
    wyłożone wszystko dokładnie jak dla idiotów.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2014-12-09 00:29:35
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 08/12/14 22:14, (Tom N) wrote:
    > Inne pytanie to "Znak 'ograniczenie prędkości' do 50 km/h obowiązuje na
    > obszarze zabudowanym:"
    >
    > Odpowiedź: "przez całą dobę"

    Ba, ja się dziwię widząc w zabudowanym znak "koniec ograniczenia do 50"
    i nie wiem, czy mogę już jechać ponad, czy nadal nie mogę.

    A co do samego testu, niektóre pytania były zaskakujące jak i w
    poprzednich testach TV, na przykład "poduszka powietrzna jak wybucha to
    ile km/h" albo "jak samochód w pieszego 50km/h to jakby spaść z którego
    piętra". OK, fajne ciekawostki, ale niewiele pomagające na drodze...

    --
    Alf/red/
    wiem czy mogę, niemniej się dziwię

  • 9. Data: 2014-12-09 03:56:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > umieją czytać i przez to wydaje im się, że umieją myśleć, muszą mieć
    > wyłożone wszystko dokładnie jak dla idiotów.

    Ale takie formułowanie pytań to nie jest nic normalnego.
    Test na PJ to nie jest test na inteligencje.

  • 10. Data: 2014-12-09 08:23:34
    Temat: Re: Test na PJ wg TVP. Pytania z odpowiedziami.
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    Test na PJ wg TVP. Pytania z prawidłowymi odpowiedziami.
    http://motoryzacja.interia.pl/raport-prawo-jazdy/new
    s-zakonczyl-sie-wielki-test-na-prawo-jazdy-pytania-i
    -odpowiedz,nId,1569114#iwa_item=1&iwa_img=1&iwa_hash
    =30786&iwa_block=tiles