    From: Padre <P...@n...net>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Papier toaletowy - jak ocenić ilość
    Date: Wed, 01 Aug 2012 21:43:56 +0200

    > Najproście byłoby porównać mase rolek no ale gęstość papieru może być różna.
    > Pytanie czy to ma sens.

    Tylko wieloletnie doświadczenie daje odpowiedź :)
    Z moich wyliczeń opartych na rzeczywistym zużyciu niezbicie wynika, że
    mimo wszystko najtaniej wychodzi ten szary najtańszy, niemniej ze
    względu na dobro małżeństwa jestem zmuszony nabywać najtańszy biały,
    dwuwarstwowy. Mama kupuje najdroższe i tych zużywa się na dodatek
    najwięcej bo nic nie wchłaniają tzw. drugiego i nadają się chyba tylko
    paniom do tzw. pierwszego albo przy kamiennym klocku gdzie użycie
    papieru jest tylko czystą formalnością.
    Niemniej od dwóch lat przeszedłem na system arabski i mam koło muszli
    taki patent:

    http://www.lazienka.com.pl/bateria-umywalkowa-z-racz
    ka-bidetta-oras-saga-1908f.html

    wtedy po wszystkim wystarcza jeden listek dwuwarstwowego.