  • 71. Data: 2012-04-20 09:50:58
    Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Apr 20, 9:27 am, Iguan_007 <i...@g...com> wrote:
    > Czarek,
    >
    > Mowa o _srednim_ przebiegu a nie o Twoim przebiegu. Wiec do Twojego dolicz sobie
    moje 100 km tygodniowo (tak srednio bo czasami i miesiac nie jezdze) i 80 km
    tygodniowo mojej zony osobnymi samochodami. I srednia diabli biora.

    > Pozdrawiam,
    > Iguan

    Ja niby jeżdżę do pracy ~10km w jedną stronę, a średnio dziennie mi
    wychodzi jakieś 40km ;)
    Ale zaraz zacznę "knedlem" jeździć do roboty to przebieg forda będzie
    zdecydowanie mniejszy :D

    Knedel = cezeta ;)

    Pozdrawiam !

  • 72. Data: 2012-04-20 10:07:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jak widzisz to nie jest kwestia "pustki w głowie", a brak
    > miarodajnych podstaw do wnioskowana, że "niemcy srednio dalej do
    > roboty jezdza niz polacy" (co dodatkowo uznałeś za oczywiste),

    Sa co najmniej dwie podstawy - relatywny koszt paliwa i szybkosc przejazdu.
    Z nich m.in. wynika akceptowalnosc okreslonych odleglosci.

    Oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie, by trwac w swoim "nie mam pojecia".

  • 73. Data: 2012-04-20 10:09:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-20 09:33, Czarek Daniluk pisze:
    > On Apr 20, 9:29 am, Artur Maśląg<f...@p...com> wrote:
    (...)
    > 5km w jedną stronę to przebieg trza liczyć w motogodzinach.
    > Czasem 5km w jedną stronę jedzie się godzinę, albo i dłużej :P

    Ba, wiem coś o tym :) Nie darmo sobie odpuściłem jazdę np. Puławską
    w godzinach szczytu, bądź sobie "szczyt" przeniosłem w inne godziny ;)
    No, ale żona chyba nawet tyle nie ma do pracy :)

    > Wczoraj to jakiegoś szaleju wszyscy dostali, albo naćpani jeździli ;)

    Mówisz? Osobiście nie zauważyłem, ale chyba ciśnienie spadło ;)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 74. Data: 2012-04-20 10:30:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-20 10:07, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Sa co najmniej dwie podstawy - relatywny koszt paliwa i szybkosc
    > przejazdu. Z nich m.in. wynika akceptowalnosc okreslonych odleglosci.

    Teoretyzować o akceptowalności określonych odległości możesz do woli,
    ale dyskutowaliśmy o konkretach i dane były podane - zastanawia mnie,
    czemu się do nich nie odnosisz (wycinasz) tylko próbujesz zdryfować
    w jakimś innym kierunku.

    > Oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie, by trwac w swoim "nie mam
    > pojecia".

    Co masz na myśli? Przecież dane o tym jak daleko mają do pracy z
    miejsca zamieszkania były podane, więc teoretyzowanie o ich domniemanej
    większej "akceptowalności określonych odległości" jest nieistotne.
    To "domniemanie" nie zmieni faktów.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 75. Data: 2012-04-20 10:39:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/04/2012 18:35, Ghost wrote:

    > Ba, ja znam mnostwo osob, ktore i w polsce taki maja dojazd, ale
    > oczywiscie w chlopiecym swiecie kamilka matolka to nie do pojecia.

    Rozumiesz różnicę pomiędzy "ja znam sporo osób", a "53% ogółu
    społeczeństwa", czy edukację matematyczną skończyłeś na ułamkach w
    trzeciej klasie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 76. Data: 2012-04-20 10:41:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/04/2012 18:32, Ghost wrote:

    > Paczpan, chyba twoje posty zjada czerwony pozeracz maili - nie ma na
    > serwerach towjego posta ze statystykami sredniego dojazdu niemca i
    > polaka, ani wskazujacego, ze 80 km w niemczech to problem.

    Nie wiem, skąd wytrzasnąłeś "te 80km w niemczech to problem", bo tego
    nie pisałem. Typowe dla trollującego barana, któremu grunt pali się pod
    nogami. Sam stwarza sobie argumenty, żeby z nimi później dyskutować w
    nadziei, że interlokutor po trzech dniach zapomni o co chodziło.

    Dla przypomnienia, może tym razem nic tobie postów nie zje:

    http://ftp.iza.org/dp1278.pdf

    "(...) in the year 2000 is provided by the German Federal Statistical
    Office. Figure 3 shows that the high fraction of commutes that take 20
    minutes or less is reflected in a sizeable percentage of people (53%)
    who commute less than 10 kilometers. There are, however, 16% of
    respondents in the Microcensus 2000 reporting a commuting distance of 25
    kilometers or more for one way."

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 77. Data: 2012-04-20 10:41:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/04/2012 18:38, Ghost wrote:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Naprawde twierdzisz, ze jakosc/ilosc szybkich polaczen nie ma wplywu na
    > chec podjecia pracy w danej odleglosci?

    O pacz Ghost, jednak nic ci postów nie zjada. To ci dopiero checa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 78. Data: 2012-04-20 10:43:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/04/2012 06:34, Ghost wrote:

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:jmq34k$2v4$1@inews.gazeta.pl...

    > tak, tak, kókórykó

    Co za kretyn.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 79. Data: 2012-04-20 13:17:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, skąd wytrzasnąłeś "te 80km w niemczech to problem", bo tego nie
    > pisałem.

    <cyt>
    "Sredni dojazd Niemca do pracy to wiecej kilometrow niz Polaka.
    80km nie jest problemem." to nie jest prawa i Ghost rżnie dalej głupa
    </cyt>

    >Typowe dla trollującego barana, któremu grunt pali się pod nogami. Sam
    >stwarza sobie argumenty, żeby z nimi później dyskutować w nadziei, że
    >interlokutor po trzech dniach zapomni o co chodziło.

    Typowe projekcja przyglupa - plesc co popoadnie i nawet nie pamietac co
    plesc.

> [...]
    > the Microcensus 2000 reporting a commuting distance of 25 kilometers or

    Jak rozumiem w powyzszym cytacie, w Twoim rozumieniu jest "statystyka
    sredniego dojazdu niemca i polaka, oraz wskazanie, ze 80 km w niemczech to
    problem"

    Nie powinienes wiecej ufac osobie, ktora Ci to przetlumaczyla.

  • 80. Data: 2012-04-20 13:22:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Rozumiesz różnicę pomiędzy "ja znam sporo osób", a "53% ogółu
    > społeczeństwa", czy edukację matematyczną skończyłeś na ułamkach w
    > trzeciej klasie?

    Niestety wychodzi jednakm, ze to Ty nie rozumiesz. 80km to nie problem -
    znaczy tyle, ze takie dojezdanie nie stanowi problemu dla dojezdzajacego.

    Jednakze w Twojej przyglupawej glowce kamilka matolka, ubzduralo sie, ze to
    musi byc jakas wiekszosc statystyczna, albo nie wiadomo co.

    Innymi slowy jestes idiota. Skrajnym idiota.