  • 81. Data: 2012-04-20 13:23:50
    Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:jmr6rg$aue$1@cyberdyne-t3.maslag.pl...

    > Teoretyzować o akceptowalności określonych odległości możesz do woli,

    Zaprzeczasz powyzszemu? Czy znow bedziesz udawal, ze polemizujesz, ale
    jednak nie polemizujesz?

  • 82. Data: 2012-04-20 13:24:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Co za kretyn.

    Zgadza sie, kogutek to znany w usenecie kretyn, ale nie martw sie jeszcze
    troche wysilku i go pokonasz.

  • 83. Data: 2012-04-20 13:48:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-20 13:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Zaprzeczasz powyzszemu? Czy znow bedziesz udawal, ze polemizujesz, ale
    > jednak nie polemizujesz?

    Zdaje się, że pisałem w poprzednim poście (kolejny raz pisałem,
    kolejny raz wyciąłeś i się nie odniosłeś) o czym jest ta dyskusja
    i jakie są fakty, a Ty z uporem maniaka próbujesz dyskutować ze
    swoimi teoriami, próbując mnie w to manewrować erystyką :)

    Dziękuję za fascynującą wymianę zdań i pozwolę ze swojej strony
    to zakończyć, chyba że wrócisz do meritum.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 84. Data: 2012-04-20 15:24:57
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Zgadza sie, kogutek to znany w usenecie kretyn, ale nie martw sie jeszcze
    > troche wysilku i go pokonasz.
    Byle kto nie może mnie obrazić ani urazić.

  • 85. Data: 2012-04-20 15:56:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zdaje się, że pisałem w poprzednim poście

    Tak, ze polemizujesz nie polemizujac. Zeeew...
    EOT

  • 86. Data: 2012-04-20 15:56:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Byle kto nie może mnie obrazić ani urazić.

    nie znam jeszcze tak bardzo kamilka, ale skoro mowisz, ze to byle kto, coz

  • 87. Data: 2012-04-20 15:58:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** The_EaGle pisze tak:

    > Zawsze można zadzwonić do ASO i zapytać o to
    > do kiedy takie auto było serwisowane.

    Jak trzeba sformułować pytanie?

    Bo w jednym takim ASO ;) to nigdy nic nie chcieli powiedzieć. A już na
    pewno nie przez telefon.

    Raz prawie już powiedzieli ale w ostatniej chwili zauważyli że nie
    jestem pierwszym właścicielem. To chyba logiczne, że jakbym był to bym
    wszystko wiedział o samochodzie :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 88. Data: 2012-04-20 16:21:01
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie znam jeszcze tak bardzo kamilka, ale skoro mowisz, ze to byle kto, coz

    Nie dość że byle kto to jeszcze głupi. Jak Ty się nauczyłeś pisać?

  • 89. Data: 2012-04-20 16:26:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie dość że byle kto to jeszcze głupi.

    Kamilkowi to sie chyba nie spodoba.