  • 51. Data: 2011-08-05 15:57:23
    Temat: Re: Pani pusci reczny [FUN]
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Axel,

    Friday, August 5, 2011, 3:18:37 PM, you wrote:

    > Jezdzil - tak. Ale rdzewial juz na gwarancji....

    Jak się nie konserwowało, to rdzewiał. Warunkiem gwarancji była
    konserwacja - fabryka zaoszczędziła na kliencie :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2011-08-05 16:39:12
    Temat: Re: Pani puści ręczny [FUN]
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    " Wmak" <w...@g...pl> writes:

    > A Wartburg od sąsiadów to też nie samochód?
    > Brat jeździł takim z końca produkcji, z silnikiem Volkswagena.
    > Bez trudu rozpędzał się pod 160 km/h ale przy próbie zatrzymania pękała noga,
    > oczy wychodziły z orbit i włosy dęba stawały na głowie.

    Taaa. A kaszlak to ani rozpędzić, ani zahamować. Maluch to było jedyne
    jeździdło, któremu nie potrafiłem (na suchym) zablokować kół, żeby nie
    wiem jak mocno pedału nie cisnąć...

    MJ

  • 53. Data: 2011-08-05 19:21:02
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Jak się nie konserwowało, to rdzewiał. Warunkiem gwarancji była
    > konserwacja - fabryka zaoszczędziła na kliencie :(

    Jasssne.... jak sie konserwuje spawy obok klapy bagaznika? Na 3 Polonezy,
    jakie mielismy w firmie (~1994 roku) przed uplywem roku pojawila przy
    spawach rdza. W jedym z nich - po pol roku od zakupu.

    --
    Axel

  • 54. Data: 2011-08-05 19:23:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Aug 2011 12:09:20 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Ja sam miałem okazję parę przeabawnych historii, ale z ZAZem.
    >Raz koło odpadło, raz sam próbował wjechać na skrzyżowanie...

    Nie chodziłeś do szkoły na Saską? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 55. Data: 2011-08-05 19:25:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Aug 2011 15:57:23 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Jak się nie konserwowało, to rdzewiał.

    Ta, jakbym Polonezem nie jeździł. Nawet konserwowany rdzewiał. A pas
    przedni to potrafił skorodować w pierwszym półroczu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 56. Data: 2011-08-05 19:28:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Axel,

    Friday, August 5, 2011, 7:21:02 PM, you wrote:

    > Jasssne.... jak sie konserwuje spawy obok klapy bagaznika? Na 3 Polonezy,
    > jakie mielismy w firmie (~1994 roku) przed uplywem roku pojawila przy
    > spawach rdza. W jedym z nich - po pol roku od zakupu.

    Zdarzało się. Pisałem z myślą o podłodze i progach - bardzo wielu
    właścicieli Poldków "oszczędzało" na konserwacji i potem pretensje do
    świata całego.

    Jeździłem długo Poldkami właśnie z 1994 roku - mieliśmy w firmie 3
    sztuki !.5GLE, 1.6GLE i 1.4GLI16V - z rdzą jakiś dramatycznych
    problemów sobie nie przypominam. Poldkami jeździłem od 1996 do 1999
    roku i pojawiła się rdza na pasach przy zderzakach - nieprzemyślana
    konstrukcja :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 57. Data: 2011-08-05 20:33:53
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *RoMan Mandziejewicz* w wiadomości
    news:1987649479.20110805192845@pik-net.pl napisał(a):
> [...]
    > problemów sobie nie przypominam. Poldkami jeździłem od 1996 do 1999
    > roku i pojawiła się rdza na pasach przy zderzakach - nieprzemyślana

    A w ciągu 5min i za kilka groszy można z tego było zrobić przemyślaną
    konstukcję. Wystarczyło coś podłożyć między zderzak i blachę poniżej,
    kawałki przezroczystego wężyka pocięte na paseczki o małej długości i
    szerokości 2mm były niezauważalne, a kilka sztuk załatwiało sprawę.
    Likwidowało to przytarcia lakieru i stojącą tam zawsze wode... po zabiegu
    rdzewieć tam nic nie chciało :-)

    Pozdr

  • 58. Data: 2011-08-05 21:01:15
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-08-05 12:10, Myjk pisze:
    > Fri, 5 Aug 2011 12:09:20 +0200, Myjk

    > Aha, to też było w poldku. :P

    he he - i pewnie jeszcze z półośką ;)

    Pozdrawiam !

  • 59. Data: 2011-08-05 21:08:05
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > A to przepraszam. Fakt, wspomagania kierownicy toto nie miało i
    > manewrowało się ciężko.
    >
    > MJ

    Za to Plus miał wspomaganie które działało jak działało - jego siła była
    identyczna czy jechałeś 5km/h czy 140 km/h :)
    Niezapomniane wrażenie po pierwszej jeździe Plusem - przy stówie kiera
    kręciła się lekko że można było ją urwać :)

    Pozdrawiam !

  • 60. Data: 2011-08-05 21:29:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-05 21:08, Czarek Daniluk pisze:

    > Za to Plus miał wspomaganie które działało jak działało - jego siła była
    > identyczna czy jechałeś 5km/h czy 140 km/h :)

    Fakt.

    > Niezapomniane wrażenie po pierwszej jeździe Plusem - przy stówie kiera
    > kręciła się lekko że można było ją urwać :)

    Urwać? IMHO chodziła tak lekko, że ja się wpakowałem na krawężnik przy
    pierwszej jeździe :)