  • 61. Data: 2011-08-05 21:33:59
    Temat: Re: Pani pusci reczny [FUN]
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:1761357482.20110805155723@pik-net.pl>:

    > Jak się nie konserwowało, to rdzewiał. Warunkiem gwarancji była
    > konserwacja - fabryka zaoszczędziła na kliencie :(

    Pas przedni 3 razy na gwarancji był malowany, spawy słupki/dach 4 razy --
    fabryka zaoszczędziła, gwarant ASO zapłacił albo i nie -- nie interesowałem
    się kwestiami rozliczeń

    --
    Tomasz Nycz

  • 62. Data: 2011-08-05 21:49:56
    Temat: Re: Pani pu?ci reczny [FUN]
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Myslisz ze to by cos zmienilo? Kiedys zatrzymalem sie obok babki w
    > Seicento i miala gume z przodu, mowie jej ze ma gume, wyszla spojrzala,
    > mocno sie zdziwila, powiedziala dziekuje, wsiadla i pojechala dalej.

    Dzisiaj zatrzymałem się na światłach obok starszego pana, których jechał
    Micrą (albo czymś podobnym). Z prawego tylnego koła dymiło się porządnie.
    Mówię mu, że dymi mu się z koła, chyba coś się zablokowało i się grzeje.
    Zdziwił się, że jak to może się dymic z koła i po zmianie świateł pojechał
    dalej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 63. Data: 2011-08-05 22:10:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-05 21:33, 'Tom N' pisze:

    > Pas przedni 3 razy na gwarancji był malowany, spawy słupki/dach 4 razy --
    > fabryka zaoszczędziła, gwarant ASO zapłacił albo i nie -- nie interesowałem
    > się kwestiami rozliczeń

    Pisałem już wielokrotnie jak to z poldkami bywało - można znaleźć
    w archiwum. Ano bywało różnie. W FSO to różne cuda widywałem. Jedne
    rdzewiały, inne nie. Podobnie z mechaniką. Inna sprawa, że polscy
    użytkownicy im ładnie do pieca dokładali - brakiem serwisu, przeglądów
    itd. W sumie im później tym gorzej, jak Daewoo się pojawiło to się
    zrobiło lepiej, ale na ile i na jak długo?

  • 64. Data: 2011-08-05 22:12:01
    Temat: Re: Pani puści ręczny [FUN]
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 05 Aug 2011 19:23:08 +0200, jerzu

    > Nie chodziłeś do szkoły na Saską? ;)

    Nie, ja z USN, wtedy jeszcze szkoła na Mandarynki. ;p

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 65. Data: 2011-08-05 22:17:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello yabba,

    Friday, August 5, 2011, 9:49:56 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > Zdziwił się, że jak to może się dymic z koła i po zmianie świateł pojechał

    Kiedyś na A4 TIRman się dziwił, że z koła się może dymyć. Potem się
    zdziwił jak mu naczepa się zapaliła i spłonęła. A ja przez 3 godziny w
    korku słuchałem na CB coraz to nowych wersji opowieści o tym.
    Ale zanim to stanęło to zdążyłem usłyszeć wersję początkową.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 66. Data: 2011-08-05 22:30:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 05 Aug 2011 21:01:15 +0200, Czarek Daniluk

    > he he - i pewnie jeszcze z półośką ;)

    Półośka to poleciała w ZAZie. Coś tam wcześniej zgrzytnęło a matka odrazu z
    tekstem: "ojezu, skrzynie biegów zepsułam" (ojciec od zawsze mawiał, że ma
    imadło w ręce lol). Faktycznie potem jak walnął na tyłek to do dzisiaj
    pamiętam jak mnie potargało na tylnym siedzeniu. ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 67. Data: 2011-08-05 22:58:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Aug 2011 22:12:01 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Nie, ja z USN, wtedy jeszcze szkoła na Mandarynki. ;p

    O średnią mi chodziło :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 68. Data: 2011-08-05 23:13:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-08-05 16:39, Michal Jankowski pisze:
    > Taaa. A kaszlak to ani rozpędzić, ani zahamować. Maluch to było jedyne
    > jeździdło, któremu nie potrafiłem (na suchym) zablokować kół, żeby nie
    > wiem jak mocno pedału nie cisnąć...
    Pacz Pan, jaka to już wtedy technika była ... teraz też w żadnym nie
    zablokujesz :-D

    Maciek

  • 69. Data: 2011-08-06 09:17:03
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Maśląg"

    > Z kluczem w przegubie wewnętrznym jeździłeś?

    Klucze jak każdy posiadacz syrenki miałem w bagażniku :) Dawno to było,
    pamięć już zawodzi, ale chyba urwał się taki czop na końcu półosi -
    naprawa banalna wykonana na chodniku :)

  • 70. Data: 2011-08-06 09:38:50
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-05 10:13, Wmak pisze:

    > Przecież jest mechanizm różnicowy.
    > Po zablokowaniu jednego koła w napędzanej osi drugie kręci się dwa razy szybciej
    > a czy auto pojedzie, czy będzie stać zależy od przyczepności opon do jezdni

    A ile to jest dwa razy szybciej, kiedy obroty zablokowanego kola = zero? ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl