  • 41. Data: 2011-08-05 14:11:57
    Temat: Re: Pani puści ręczny [FUN]
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michal,

    Friday, August 5, 2011, 1:47:07 PM, you wrote:

    > Zaraz. "Hamulce tarczowe ze wspomaganiem" ('kultowa' naklejka) to miał
    > już 125p (tarcze na wszystkich kołach). Poldek miałby mieć bez
    > wspomagania?

    Chodzi o brak wspomagania kierownicy. Nie znam samochodu bez
    wspomagania hamulców produkowanego w czasach Poldka. Uprzedzając:
    kaszlak to nie samochód.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2011-08-05 14:15:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Big,

    Friday, August 5, 2011, 2:00:36 PM, you wrote:

    > Daj spokój. Już RoMan zadał kłam mojej obserwacji, bo jeżdżąc poldkiem
    > nie miał takiego przypadku, co jest argumentem aż nad to spełniającym
    > warunek nieprawdopodobieństwa zaistnienia takiej sytuacji w ogóle.

    Z taką demagogia nadajesz się do "Pogromców Mitów".

    Nieraz mi się zdarzyło, że na postoju przyrdzewiały Poldkowi klocki do
    tarcz. Odpuszczało to max po pół obrotu drugiego koła a stawiać opór
    mogło jedynie na mokrym. Na suchym nie miało szans.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 43. Data: 2011-08-05 14:16:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michal,

    Friday, August 5, 2011, 2:07:35 PM, you wrote:

    > A to przepraszam. Fakt, wspomagania kierownicy toto nie miało i
    > manewrowało się ciężko.

    I tylko modele bez wspomagania miały problemy z zacierającym się
    układem kierowniczym - słynna podpora układu kierowniczego,
    odziedziczona po 125p.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2011-08-05 15:08:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@p...pl
    *RoMan Mandziejewicz* napisał(-a):

    > Z taką demagogia nadajesz się do "Pogromców Mitów".

    Ale to Ty opisane przeze mnie zdarzenie uznałeś za mit.

    > Nieraz mi się zdarzyło, że na postoju przyrdzewiały Poldkowi klocki do
    > tarcz. Odpuszczało to max po pół obrotu drugiego koła a stawiać opór
    > mogło jedynie na mokrym. Na suchym nie miało szans.

    Pisałem, że koło było zablokowane. O przyrdzewieniu nie wspominałem ani
    słowem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 45. Data: 2011-08-05 15:15:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Big,

    Friday, August 5, 2011, 3:08:54 PM, you wrote:

    > Ale to Ty opisane przeze mnie zdarzenie uznałeś za mit.
    > Pisałem, że koło było zablokowane. O przyrdzewieniu nie wspominałem ani
    > słowem.

    Jasne - teraz zmyślisz, że osobiście klocki przyspawałeś.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 46. Data: 2011-08-05 15:16:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 05 Aug 2011 13:46:19 +0200, Artur Maśląg

    > a nie z takim podejściem jak Twoje

    Nigdzie nie napisałem, że to był mój samochód, więc doprawdy nie wiem na
    jakiej podstawie wyciągasz wnioski o moim podejściu. Począwszy od drugiego
    swojego auta (pierwsze kupiłem od rodziców, którzy zresztą wyjechali nim z
    salonu), jeżdżę tylko nowymi samochodami -- dbam o nie zgodnie z
    zaleceniami i zgodnie kulturą techniczną.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 47. Data: 2011-08-05 15:18:37
    Temat: Re: Pani pusci reczny [FUN]
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Artur Maslag" <f...@p...com> wrote in message

    > Jestes ofiara urban legends oraz polskiego traktowania samochodów.
    > Na swoje czasy nie byl wcale zly, a jak sie go normalnie serwisowalo
    > (jak samochód, a nie z takim podejsciem jak Twoje) to jezdzil
    > w zasadzie bezproblemowo.

    Jezdzil - tak. Ale rdzewial juz na gwarancji....

    --
    Axel

  • 48. Data: 2011-08-05 15:26:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@p...pl
    *RoMan Mandziejewicz* napisał(-a):

    > Jasne - teraz zmyślisz, że osobiście klocki przyspawałeś.

    Wiesz, pieprzysz jak potłuczony. Teraz inkryminujesz mi przyspawanie
    klocków. Co jeszcze wymyślisz, bo widzę że zaczynasz się rozkręcać? Albo
    nie. Łykam wszystko co Ci się w móżdżku ulęgnie. EOT

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 49. Data: 2011-08-05 15:37:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-05, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Jasne - teraz zmyślisz, że osobiście klocki przyspawałeś.

    Czy uwazasz ze jedynym powodem zablokowania kola moga byc klocki
    hamulcowe?

    --
    Artur

  • 50. Data: 2011-08-05 15:40:54
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Chodzi o brak wspomagania kierownicy. Nie znam samochodu bez
    > wspomagania hamulców produkowanego w czasach Poldka. Uprzedzając:
    > kaszlak to nie samochód.

    A Wartburg od sąsiadów to też nie samochód?
    Brat jeździł takim z końca produkcji, z silnikiem Volkswagena.
    Bez trudu rozpędzał się pod 160 km/h ale przy próbie zatrzymania pękała noga,
    oczy wychodziły z orbit i włosy dęba stawały na głowie.