  • 31. Data: 2011-08-05 13:40:29
    Temat: Re: Pani puści ręczny [FUN]
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Friday, August 5, 2011, 1:36:51 PM, you wrote:

    > Tak, przypomnę. W tamtych czasach jeździła kupa składaków.
    > Sprawdź od kiedy dwawali bębny.

    A jakie to ma znaczenie? Nieważne czy walnie tarczą czy bębnem - nie
    sposób tego nie poczuć.

    > Oczywiście. Zapomniałem, że Polonez to duma polskiego przemysłu
    > motoryzacyjnego i nie można nic złego nań powiedzieć. :P

    Jeśli się o niego dbało, to nie był wcale taki zły.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2011-08-05 13:46:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-05 13:36, Myjk pisze:
    > Fri, 5 Aug 2011 13:19:32 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Tak, przypomnę. W tamtych czasach jeździła kupa składaków.
    > Sprawdź od kiedy dwawali bębny.

    A co za różnica, czy przyłoży tarczą czy bębnem? Nie wiem jak
    można tego nie poczuć, nie zauważyć.

    > Oczywiście. Zapomniałem, że Polonez to duma polskiego przemysłu
    > motoryzacyjnego i nie można nic złego nań powiedzieć. :P

    Jesteś ofiarą urban legends oraz polskiego traktowania samochodów.
    Na swoje czasy nie był wcale zły, a jak się go normalnie serwisowało
    (jak samochód, a nie z takim podejściem jak Twoje) to jeździł
    w zasadzie bezproblemowo.

  • 33. Data: 2011-08-05 13:47:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> writes:

    > Poldki bez wspomagania miały z tyłu tarcze. Bębny z tyłu wprowadzono
    > dopiero w 1995 lub 1997 (nie pamiętam dokładnie) ale równocześnie ze
    > zmianą przodu i wprowadzeniam wspomagania. Bębny miały też trucki -

    Zaraz. "Hamulce tarczowe ze wspomaganiem" ('kultowa' naklejka) to miał
    już 125p (tarcze na wszystkich kołach). Poldek miałby mieć bez
    wspomagania?

    MJ

  • 34. Data: 2011-08-05 13:49:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 5 Aug 2011 13:08:31 +0200, Przemysław Czaja

    > Nie rób jaj :)
    > mnie kiedyś wyprzediło na zakręcie przednie prawe koło od
    > syrenki 105L - tak pier...ła syrenka o asfalt, że mało
    > zawału nie dostałem

    Nic dziwnego, taki potwór pod maską siedział... ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 35. Data: 2011-08-05 13:50:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 05 Aug 2011 12:50:28 +0200, Artur Maśląg

    > A daleko on bez tego koła pojechał?

    AFAIK nie, bo akurat heblował. ;)

    > W normalnym stanie kierownica w polonezie
    > jakoś ciężko nie chodziła.

    Czy ja gdzieś twierdzę, że on był w normalnym stanie? :P Ja w nim
    siedziałem tylko dwa razy przez okres 3 lat, bo strach było do tego
    wsiadać. Żona dostała go od chrzesnego po zrobieniu prawka w wieku lat 17 i
    trochę mu się dostało po dupie przez kolejne 7 czy 8 lat (głównie od braci)
    -- z pozbyciem się szrota ze względów sentymentalnych był spory problem. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 36. Data: 2011-08-05 13:50:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Użytkownik "Myjk"

    > Nie rób jaj :) mnie kiedyś wyprzediło na zakręcie przednie prawe koło od
    > syrenki 105L - tak pier...ła syrenka o asfalt, że mało zawału nie dostałem

    Z kluczem w przegubie wewnętrznym jeździłeś?

  • 37. Data: 2011-08-05 13:52:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Zaraz. "Hamulce tarczowe ze wspomaganiem" ('kultowa' naklejka) to miał
    > już 125p (tarcze na wszystkich kołach). Poldek miałby mieć bez
    > wspomagania?

    Nie o to wspomaganie chodziło - chodziło o wspomaganie kierownicy,
    a nie serwo w układzie hamulcowym.

  • 38. Data: 2011-08-05 14:00:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *K* napisał(-a):

    > ma tez mechanizm roznicowy.

    Daj spokój. Już RoMan zadał kłam mojej obserwacji, bo jeżdżąc poldkiem
    nie miał takiego przypadku, co jest argumentem aż nad to spełniającym
    warunek nieprawdopodobieństwa zaistnienia takiej sytuacji w ogóle.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 39. Data: 2011-08-05 14:05:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-05 13:14, K pisze:

    > ma tez mechanizm roznicowy.

    No właśnie.

  • 40. Data: 2011-08-05 14:07:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> writes:

    > Nie o to wspomaganie chodziło - chodziło o wspomaganie kierownicy,
    > a nie serwo w układzie hamulcowym.

    A to przepraszam. Fakt, wspomagania kierownicy toto nie miało i
    manewrowało się ciężko.

    MJ