  • Data: 2009-07-02 10:58:47
    Temat: Re: Panel LCD uzywany
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marx" napisał
    > Czyli sie nie da, ale sie da :)
    > Nie kazdy potrzebuje idealnie skalibrowanego monitora, czasami wystarczy
    > po prostu jak jest troche lepiej, po to aby zdjecia wolane/drukowane nie
    > byly niespodzianka.
    > A modeli wskazanych przez Ciebie, poza stronka NECa, niestety nie
    > znalazlem, mimo iz jestem pewien ze bylbys w stanie je podac.
    > Oprocz NECa, ktorego sam znalazlem, z w/w strony na allegro (w cenie
    > ponizej 1tys zl) jest tylko
    > http://allegro.pl/item665975993_21_3_lcd_nec_2180ux_
    igla_ips_1600_x_1200.html
    > A jest przeciez cala gama innych producentow.

    Na tym właśnie polega problem.
    Mający sporą specjalistyczną wiedzę często myślą kategoriami, które znacznie
    przewyższają oczekiwania nawet zaawansowanych amatorów.
    Na typowe pytanie o LCD do obróbki foto sypią się najczęściej spore kwoty.
    Zgoda, za jak nabliższe profi efekty trzeba zapłacić ale nie każdy
    potrzebuje high endu.

    W tym wątku i tak padła rekordowa ilość informacji kierujących na przyzwoity
    sprzęt.
    Od siebie dodam, że poluję od dłuższego czasu na Belineę 101910. Jest to co
    prawda MVA ale mam kumpla, który od długiego czasu używa tego modelu i to co
    robi z fotografiami ewidentnie pokazuje, że "się da". Kumpel robi kolor, b&w
    i nosi odbitki do bdb labu - efekty są znakomite.
    Ja na swojej bańce już się parę razy przyciąłem (gradient mi się za daleko
    kończył ; ), podejrzewam, że nawet na tej Belinei nie miałbym wpadki.

    Problem kolejny to źródło zakupu. Ta aukcja... no, powiem tak - kupiłbym ale
    tylko jadąc do tego sklepu.
    Inne oferty innych sprzedawców wyglądają równie nieprzekonywująco. Na
    pytania o różne monitory nie otrzymuję odpowiedzi - widać spycha się szajs,
    którego nikomu nie chce się rzetelnie opisać.

    adam