  • Data: 2009-07-02 13:01:48
    Temat: Re: Panel LCD uzywany
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czornyj" napisał
    > Od siebie dodam, że poluję od dłuższego czasu na Belineę 101910. Jest to
    > co
    > prawda MVA ale mam kumpla, który od długiego czasu używa tego modelu i to
    > co

    Osobiście jeśli chodzi o low-end, to kupiłbym używane Eizo L768.
    Kupując przechodzone L768 mamy pewne szanse, że trafi nam się dobry
    monitor. Kupując Belineę - z całym szacunkiem dla Twojego kolegi -
    szanse są minimalne.

    On kupował nowy. Być może trafił na dobry egzemplarz lub wogóle kupował w
    jakimś sensownym miejscu gdzie mieli pod tym kątem przebrane sztuki. To
    drugie jest dość prawdopodobe na ile go znam.

    Nawiasem mówiąc kolejny raz słyszę przestrogę przed Belineami, chyba cholera
    dam sobie z tą marką spokój...

    adam