  • Data: 2009-07-01 21:37:52
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" napisał

    > Na razie tylko mój. A co - nie podoba się taka perspektywa? Jest jak
    > najbardziej realna.

    Mało realna - 7-14 to panasonicowy sprzęt i ten raczej będzie działać bez
    problemów.

    > Canon z niezłym uporem podkładał świnię niezależnym, to i Panasonic może.

    Canon nie podkładał świni niezależnym, tylko Sigmie, która od początku
    obchodziła problem dookoła.
    Natomiast kreatywna odmiana kompatybilności panuje od początków MFT -
    wystarczy obejrzeć listy kompatybilności DMW-MA1 z olympusowymi szkłami.

    adam