eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPanasonic troszczy się o swoich klientów ... › Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
  • Data: 2009-06-27 16:44:33
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Proces Pelos <p...@p...pl> zwrócił błąd:

    >>> byc moze rzeczywiscie producent ma jakies doswiadczenie z
    >>> awaryjnoscia sprzetu zasilanego nieswoimi bateriami i chce to
    >>> ograniczyc ?
    >>
    >> Oczywiscie :) I dlatego za oryginalna baterie chce ze cztery setki
    >> bo to musi jest jaka kosmiczna technologia a nie kilka ogniw,
    >> kawalek plastiki i pare blaszek na styki ;)
    >
    > I czesto kawalek elektroniki do kontroli ladowania. :)

    Przy czym nadal to taniocha, i dobrze się skaluje. Jeśli możesz
    sprzedawać miliony to bateria kosztuje grosze (np. bateria do telefonu
    motoroli v3 - mniej niż dwa dolary kosztuje oryginał - jest to LiIon z
    wspomnianą elektroniką), jeśli tysiące - to parę dolarów. Panasonik nie
    jest wyjątkiem, ale zawsze sobie liczył jak zbój, za baterie zwłaszcza.
    I do wielu zamienników nie ma, pewnie przez te sztuczki. To jest powodem
    że do Panasa mam tylko jedną zapasową baterię, a do Olka cztery (i
    kosztowały mniej więcej tyle samo co ta jedna panasowa).

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: