eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPanasonic troszczy się o swoich klientów ... › Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
  • Data: 2009-06-26 07:59:35
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 26 Jun., 09:51, "k...@o...pl" <k...@o...pl> wrote:
    > On 26 Cze, 09:25, XX YY <j...@u...at> wrote:
    >
    > > moze akurat panasonic jest takim odbiornikiem.?
    > > jesli opor wewnetrzny zrdla bedzie za maly , plyta bedzie chyba
    > > zasilana nieco wiekszym pradem , byc moze cos tam nie wytrzymuje i sie
    > > przepala ?
    >
    > Ludzie! Nie piszcie takich bzdur bo się tego nie da czytać.
    > Jak się ktoś nie zna na "prądzie" to lepiej niech nie zabiera głosu bo
    > się zbłaźni!


    tak swiatly czlowiek szczegolnie w pradzie a nie zna znaku "?"

    to jest znak zapytania.

    mowia ze nie ma glupich pytan , jedynie bywaja glupie odpowiedzi.

    Twoj post jest ewidentnym przykladem glupiej odpowiedzi.

    Sadzisz , ze jak ktos podpisujacy sie adresem mailowym ....@o...pl
    napisze , ze sie nie da czytac wie lepiej i natychmiast mu pozostali
    to uwierza ?

    Ja bym powiedzial inaczej . komus kto sie podpisuje cos tam malpa
    o2.pl z zasady sie nie wierzy.

    Jesli bateria nie stanowi niebezpieczentwa dla aparatu to mozesz to
    uzasadnic .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: