    From: Tom <l...@U...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Panasonic TZ10 - jakieś wady?
    Date: Fri, 16 Dec 2011 22:02:01 +0100

    W dniu 2011-12-15 23:46, r...@k...pl pisze:
    > Już się prawie zdecydowałem na w/w aparat.
    (...)
    Mam ten aparacik od ponad roku, kupiłem go specjalnie, bo:
    1) miał służyć do wycieczek rowerowych - stąd wymogiem były małe wymiary
    (wcześniej zabierałem lustro pentaxa, ale było bardzo to nieporęczne i
    istniało spore ryzyko uszkodzenia).
    2) zależało mi na dużym zoomie, bez konieczności zmiany obiektywu.
    3) GPS także okazał się bardzo przydatny w czasie wycieczek, bo
    umożliwiał dosyć dokładne lokalizację miejsca zrobienia zdjęcia.
    4) możliwość kręcenia filmów HD-lite - jak się okazało bardzo
    przyzwoitej jakości.

    A teraz wady:
    1) firmowy i drogi akumulator (udało mi się kupić tanio oryginalny aku
    zapasowy na allegro).
    2) Dosyć szybko akumulator się wyczerpuje przy korzystaniu z lampy lub GPS
    3) trzeba pamięć żeby wyłączyć GPS, bo samo wyłączenie aparatu tego nie
    powoduje, po krótkim czasie można się zdziwić, że aku jest rozładowany.
    4) zdjęcia bardzo przeciętnej jakości (tutaj byłem zaskoczony
    negatywnie), ale wystarczające aby uwiecznić fotki z pleneru na wycieczce.

    pozdrawiam
    T.