  • Data: 2011-12-17 18:35:47
    Temat: Re: Panasonic TZ10 - jakieś wady?
    Od: Voytek <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-17 12:36, r...@k...pl pisze:

    > Dzięki. Ale prawdę mówiąc, trochę jestem zawiedziony.
    > Chyba mam zbyt duże wymagania -- bo w testach obraz jest oceniany b. wysoko.

    Powiem tak - wszystkie zdjęcia, które zostawiam, zmniejszam i lekko
    podostrzam. I dla mnie są wystarczające. Używałem wcześniej D70s,
    sprzedałem z racji niewygody noszenia i kupiłem właśnie TZ10. Na
    odbitkach 10x15 nie widać różnicy (pomijam oczywiste różnice wynikające
    z używalnego ISO, czy głębi ostrości). Poniżej przykłady (są exify).
    http://img59.imageshack.us/img59/116/p1000282tj.jpg
    http://img860.imageshack.us/img860/815/p1000254j.jpg
    http://img859.imageshack.us/img859/8964/p1010626i.jp