  • Data: 2011-12-19 17:27:03
    Temat: Re: Panasonic TZ10 - jakieś wady?
    Od: adamw2 <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>> Jak na małpkę przystało, liczyłem że
    >>> wyłączenie GPS-u zrobi za mnie.

    Właśnie wymyślili taką opcję, żeby cały czas był w pogotowiu. Wyłączenie
    GPSa skutkuje baaardzo długim szukaniemm sygnału (patrz niżej)

    No właśnie, wg mnie to jest bardzo wolno. Czekasz 3 min żeby zrobić
    zdjęcie, a tym czasem motyw zniknął i zdjęcia nie ma.
    Oczywiście można dyskutować, czy w ogóle notowanie położenia jest
    potrzebne, ale jeśli ma się GPSa i chce się z niego korzystać, to przy
    ciągłym wyłączaniu jakiś procent zdjęć będzie bez oznaczeń.

    Adam