  • 31. Data: 2009-02-07 23:58:35
    Temat: Re: Panasonic Lumix G1, pomacałem, parę rawów do obejrzenia
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > Optymista :) Ja uwazam, ze raczej 200ISO ;)
    > No ale ja z tych co robili zdjecia na filmie 50ISO
    > wiec nie bede narzekal :)

    Niestety nie jest tak różowo, live-mos mają słabą dynamikę na najniższych
    ISO więc to się mija z celem.

  • 32. Data: 2009-02-08 09:28:36
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Niestety nie jest tak różowo, live-mos mają słabą dynamikę na
    > najniższych ISO więc to się mija z celem.

    He? A na wyzszych maja lepsza? ;-)

    Tu twierdza, ze "dynamika" wynosi 8EV:
    http://www.dpreview.com/reviews/panasonicdmcg1/page2
    0.asp

    Dla mnie o jakies 2EV za duzo :)

  • 33. Data: 2009-02-08 12:47:45
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > He? A na wyzszych maja lepsza? ;-)

    Mają gorszą, ale akurat w starych Olympusach ISO100 miało sens, bo wtedy
    dynamika i w ogóle jakość była naprawdę dobra.

  • 34. Data: 2009-02-08 13:30:09
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Mają gorszą, ale akurat w starych Olympusach ISO100 miało sens, bo
    > wtedy dynamika i w ogóle jakość była naprawdę dobra.

    Ktorych "starych Olympusach"? ;)

  • 35. Data: 2009-02-08 15:43:55
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > Ktorych "starych Olympusach"? ;)

    Kodakowych.

  • 36. Data: 2009-02-08 15:52:17
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Kodakowych.

    Za glupi jestem na takie zagadki, poddaje sie.

  • 37. Data: 2009-02-08 16:03:03
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Za glupi jestem na takie zagadki, poddaje sie.

    Olympus E-400.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 38. Data: 2009-02-08 17:01:07
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mateusz Ludwin:

    > Kodakowych.

    E1, E300, E500, E400 miały matryce Kodaka a nie Panasonica. Te matryce
    bardzo szumiały od ISO400 w górę, ale na ISO100 świetnie odwzorowywały
    kolory i można było dużo wycisnąć z rawów. LiveMOS mają znacznie poprawione
    szumy na wysokich ISO, ale za to drobny szum widać nawet na ISO100, rawy też
    nie są już takie fajne.
    I moim zdaniem matryca w G1/E30 ma jak najbardziej używalne ISO800, nie jest
    to poziom D90, ale z takimi D60 i 450D mogą spokojnie powalczyć.

  • 39. Data: 2009-02-08 18:15:10
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Mateusz Ludwin:

    > E1,

    Mam rozumiec, ze Ty porownujesz jakosc tego co dawalo E-1
    z tym co daje G-1 i nie pekasz przy tym ze smiechu? :))

> [...]
    > poprawione szumy na wysokich ISO, ale za to drobny szum widać nawet
    > na ISO100, rawy też nie są już takie fajne.

    Taaak, roznica byla az tak kolosalna, ze nigdy mi nawet
    do glowy nie przyszlo kupienie Olka. Pisalem, zem gupi ;)

    > I moim zdaniem matryca w G1/E30 ma jak najbardziej używalne ISO800,
    > nie jest to poziom D90, ale z takimi D60 i 450D mogą spokojnie
    > powalczyć.

    A mi ISO 800 zbedne :)
    Za to potrzebna mi wygoda uzytkowania, ktorej nie maja lustrzanki.

  • 40. Data: 2009-02-08 19:11:35
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Jakub Jewuła pisze:
    [...]
    > A mi ISO 800 zbedne :)
    > Za to potrzebna mi wygoda uzytkowania, ktorej nie maja lustrzanki.

    Ale co właściwie jest takie wygodne w E1, czego nie ma mała lustrzanka?
    Brałem to w garść i wcale takie małe nie jest.

    --
    Pozdrowienia
    Janek