  • 41. Data: 2009-02-08 20:43:26
    Temat: Re: Panasonic Lumix G1, pomacałem, parę rawów do obejrzenia
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 15:31:05 +0100, Jakub Jewu?a napisał(a):

    > Prosze o widoczki na 100ISO :)

    Wyjechaliśmy do Modliny dziś o 7:30. Warunki atmosferyczne były wyjątkowo
    niekorzystne. Z powodu deszczu przerwaliśmy plener i wróciliśmy do Łazienek
    królewskich. Widoki były bardzo nieciekawe a światło było mdłe. Rawy ładują
    się do serwera. Jak się kończy ładowanie to podam linki. Na razie krótki
    reportaż o plenerze:

    http://www.banggiang.net/gallery/main.php?g2_itemId=
    3435

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 42. Data: 2009-02-08 20:59:38
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Sun, 8 Feb 2009 21:43:26 +0100, Nguyen Bang Giang napisał(a):

    > ... Na razie krótki
    > reportaż o plenerze:
    >
    > http://www.banggiang.net/gallery/main.php?g2_itemId=
    3435

    Oczywiście zdjęcia były zrobione Lumixem.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 43. Data: 2009-02-08 21:57:09
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jan Rudziński:

    > Ale co właściwie jest takie wygodne w E1

    Chyba G1.

  • 44. Data: 2009-02-08 21:57:43
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > Mam rozumiec, ze Ty porownujesz jakosc tego co dawalo E-1
    > z tym co daje G-1 i nie pekasz przy tym ze smiechu? :))

    Przecież mówię o ISO100. Czytaj uważnie. E1 był jak najbardziej studyjnym
    aparatem do portretów.

  • 45. Data: 2009-02-09 06:31:16
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Przecież mówię o ISO100. Czytaj uważnie. E1 był jak najbardziej
    > studyjnym aparatem do portretów.

    Zgadza sie - legitymacyjnych, przy odrobinie
    szalenstwa tzw "gabinetowych".

  • 46. Data: 2009-02-09 08:12:00
    Od: "Jakub Jewuůa" <b...@s...com.pl>

    > Wyjechaliúmy do Modliny dziú o 7:30. Warunki atmosferyczne byůy
    > wyjŕtkowo niekorzystne. Z powodu deszczu przerwaliúmy plener i
    > wróciliúmy do Ůazienek królewskich. Widoki byůy bardzo nieciekawe a
    > úwiatůo byůo mdůe. Rawy ůadujŕ sić do serwera. Jak sić kończy
    > ůadowanie to podam linki.

    Zaladowaly sie? :)

  • 47. Data: 2009-02-09 10:23:51
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 09:12:00 +0100, Jakub Jewuůa napisał(a):

    > Zaladowaly sie? :)

    Uff, przepraszam. Zasnąłem w trakcie :-)

    http://www.banggiang.net/articles/lumix_g1.html#plen
    er

    --
    Pozdrawiam,
    Giang,

  • 48. Data: 2009-02-09 10:25:40
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Sat, 07 Feb 2009 23:20:33 +0100, Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

    > <a name='#wreku'> --> <a name="wreku">

    Zmieniłem, dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang,

  • 49. Data: 2009-02-09 10:29:08
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Uff, przepraszam. Zasnąłem w trakcie :-)
    >
    > http://www.banggiang.net/articles/lumix_g1.html#plen
    er

    Dzieki, zasysam :)

  • 50. Data: 2009-02-09 12:18:12
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 14:30:16 +0100, Nguyen Bang Giang napisał(a):

    > Cześć
    >
    > Na razie zdąrzyłem tylko parę rawów wykonać w ciemnym pomieszczeniu:
    >
    > http://www.banggiang.net/articles/lumix_g1.html
    >
    > Kiedy będę miał zdjęcia plenerowe to dokończę artykuł i przerzucę na
    > fotoplenery.eu

    Tak jak obiecałem, artykuł jest na stronie fotoplenery.eu:

    http://fotoplenery.eu/joomla/sprzet-fotograficzny/pa
    nasonic-lumix-dmc-g1-moje-wrazenie.html

    --
    Pozdrawiam,