  • 51. Data: 2009-02-09 14:04:01
    Temat: Re: Panasonic Lumix G1, pomacałem, parę rawów do obejrzenia
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze jerzy szczudlowski:
    >
    > To linuksiarz, oni nie używają rawów.

    Ja tam używam.

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

  • 52. Data: 2009-02-09 14:38:33
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <g...@t...hamstera.pl> Mateusz Ludwin napisał(a):

    > To linuksiarz, oni nie używają rawów.

    Masz jakieś wsparcie?

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy

  • 53. Data: 2009-02-09 18:30:57
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Endless Lameness:

    > Masz jakieś wsparcie?

    Tak.

    Kiedyś pytałem linuksiarzy na pręgierzu w jaki sposób wyszukać w tym ich
    śmiesznym repozytorium program do obróbki rawów z S5. Potem o Raw Therapee.
    W końcu usłyszałem że nie ma tam niczego poza UFRaw, bo to są jakieś
    wydumane zastosowania aparatu których używa może 1% posiadaczy.

  • 54. Data: 2009-02-10 07:47:59
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

> [...]
    > W końcu usłyszałem że nie ma tam niczego poza UFRaw, bo to są jakieś
    > wydumane zastosowania aparatu których używa może 1% posiadaczy.

    Faktycznie, pręgierzowa próbka linuksiarzy jest bardzo reprezentatywna.
    Równie dobrze można napisać że każdy Polak to idiota, bo takie wnioski
    można wysnuć czytając wasze wypociny na pręgierzu.

    PS: Oprócz RT i ufraw/dcraw jest jeszcze Bibble.

  • 55. Data: 2009-02-10 10:24:58
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <f...@4...net> Nguyen Bang Giang napisał(a):

    > Wyjechaliúmy do Modliny dziú o 7:30. Warunki atmosferyczne byůy wyjŕtkowo
    > niekorzystne. Z powodu deszczu przerwaliúmy plener i wróciliúmy do Ůazienek
    > królewskich. Widoki byůy bardzo nieciekawe a úwiatůo byůo mdůe. Rawy ůadujŕ
    > sić do serwera. Jak sić kończy ůadowanie to podam linki. Na razie krótki
    > reportaý o plenerze:
    >
    > http://www.banggiang.net/gallery/main.php?g2_itemId=
    3435

    Czym otwieracie rawy z G1?

  • 56. Data: 2009-02-10 12:33:02
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    3435

    > Czym otwieracie rawy z G1?

    Ja konwertuje do DNGow a potem Shopem CS2.

  • 57. Data: 2009-02-10 12:49:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Endless Lameness wrote:

    > PS: Oprócz RT i ufraw/dcraw jest jeszcze Bibble.

    Ale żadnego nie ma w repozytorium. A oni uznają że jak czegoś w nim nie ma, to
    lepiej tego nie instalować.

  • 58. Data: 2009-02-10 17:26:16
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Uff, przepraszam. Zasnąłem w trakcie :-)
    > http://www.banggiang.net/articles/lumix_g1.html#plen
    er

    Niestety pogode miales barowa ;) co nie sprzyja zbyt
    efektownym zdjeciom.

    Po RAWach widac, ze obiektyw najlepiej bedzie pracowal
    przymkniety gdzies o przeslone, nie trzeba wiecej.

    Ciekaw jestem czy Olek pokaze cos na PMA.
    Pozostaje poczekac dwa tygodnie na wiesci.

  • 59. Data: 2009-02-10 22:34:39
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Endless Lameness" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Czym otwieracie rawy z G1?