  • Data: 2011-04-02 22:06:42
    Temat: Re: Panasonic DCM-TZ6 - wstawianie daty/godziny do zdjęcia
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-02 22:03, Piotrne pisze:

    > Jest taki program pt. Exifer. Dosyć stary i nierozwijany,
    > ale działa. Nanosi na zdjęcie wybrane dane z EXIFa i produkuje
    > nowy obraz JPG.

    Sprawdzę jak działa :-)

    > Opcji nanoszenia daty przez aparat raczej nie należy używać
    > (chyba, że ktoś rzeczywiście nie potrafi skorzystać z komputera
    > i Exifer-a czy czegoś podobnego).

    Nie mam chyba takiej opcji w swoim aparacie. Menu po angielsku, ale mam
    instrukcję po polsku i nie przypominam sobie, żeby coś takiego było.

    > Naniesionej daty po prostu
    > nie można już usunąć, a być może kiedyś ktoś będzie potrzebował
    > tego zdjęcia w wersji "czystej".

    Można przedtem skopiować zdjęcie, dać inną nazwę, więc na dysku będzie z
    data i bez daty.

    Tak przy okazji podrzucam do oceny 2 zdjęcia robione u koleżanki na
    balkonie, chyba po godz.18-stej. Robione z wyłączoną lampą.

    http://www.2shared.com/photo/LP7oiyXb/PICT0051.html?

    To zdjęcie trochę przycięłam, bo robiłam u koleżanki na balkonie i
    barierka była na planie.
    http://www.2shared.com/photo/y8mUDmjh/Widnokrg.html?

    --
    animka