  • Data: 2011-05-30 01:55:16
    Temat: Re: Panasonic DCM-TZ6 - wstawianie daty/godziny do zdjęcia
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-02 20:17, JA pisze:

    > Ja takiej potrzeby nigdy nie miałem, więc nie wskażę konkretnego
    > programu. Ale zapewne będzie tego trochę.
    > Trzeba użyć programu, który z EXIF-a wstawi automatycznie datę jego
    > wykonania. EXIF to dane w pliku zapisywane przez aparat, a jest tam
    > tego mnóstwo.
    Dzięki. Znalazłam na google programik Photo Stamper i ładnie mi zdjęcia
    datą i godziną ostemplował.
    Jest w nim jeszcze parę innych opcji. Nie wiem tylko co zrobić, bo teraz
    zdjęcia się pokazują dosłownie na całym ekranie i 1 zdjęcie drukuje się
    na całą kartkę (czy zdjęcie) formatu A4, a ja bym chciała połowę tego.
    Pozdrawiam :-)

    --
    animka