  • 71. Data: 2009-01-20 12:20:48
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-01-20, wto o godzinie 12:59 +0100, Mateusz Ludwin pisze:

    > W czym problem założyć 50/1.4?

    Nie ma problemu, jak tylko 50/1.4 będzie o tyle lepsze aby różnica w
    cenie to uzasadniała, bo przecież nie kupię sobie Noctiluxa do G1.
    Chociaż są tacy, co montują Noctiluxy 50/1.2 do G1, ale wątpię, aby je
    specjalnie do tego kupowali.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 72. Data: 2009-01-20 12:31:03
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    RAWy wygladaja ciekawie.
    Gdyby tylko jakas lajza poprawnie naswietlila...

    Ostrosc szkla ok, aberracji praktycznie zero.
    Jak bedzie jakies 25Mpix to przy 100ISO bedzie
    sie dalo fajne zdjecia klickac...

  • 73. Data: 2009-01-20 12:48:04
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    grzybu wrote:

    > Nie ma problemu, jak tylko 50/1.4 będzie o tyle lepsze aby różnica w
    > cenie to uzasadniała, bo przecież nie kupię sobie Noctiluxa do G1.

    Kto ci każe montować Noctiluxa? A Zuiko 50/1.4 to co?

  • 74. Data: 2009-01-20 13:00:36
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2009-01-19 17:33, kurdybanek pisze:

    > Np. 6400 z 5d MkII. Które "na oko" szumi jak ISO 800 z tego Panasa. A to
    > przecie ekwiwalent 16 razy jaśniejszego szkła...

    A masz na sprzedaż MkII w cenie A350 czy G1?? Wezmę z 50 szt.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,

  • 75. Data: 2009-01-20 13:13:02
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 01:03:18 +0100, dominik napisał(a):

    > Się najpierw niech pojawią razem z ceną i specyfikacją, a przed kupnem z
    > masą reviews i komentarzy użytkowników. Spierniczyć się da nawet
    > najlepsze pomysły, chociażby ceną jak to zrobiła sigma w dp1.

    Ceny i ergonomii to nie spieprzą, potrafią to ustawić dobrze. Przydało by
    się jeszcze, by Olek kupił licencję na filtr AA od Panasonica, a nie
    wkładał ciągle ten sam, który miał służyć E-1 przy 5 megapikselach.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 76. Data: 2009-01-20 13:27:20
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Ceny i ergonomii to nie spieprzą, potrafią to ustawić dobrze. Przydało by
    > się jeszcze, by Olek kupił licencję na filtr AA od Panasonica, a nie
    > wkładał ciągle ten sam, który miał służyć E-1 przy 5 megapikselach.

    Hm, a ten filtr to rzeczywiście taki problem z zakresu high-tech?
    To skąd Oly weźmie AF do m4/3 albo EFV, jeśli Panasonic nie zechce się
    podzielić?

  • 77. Data: 2009-01-20 13:28:18
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Hm, a ten filtr to rzeczywiście taki problem z zakresu high-tech?
    > To skąd Oly weźmie AF do m4/3 albo EFV, jeśli Panasonic nie zechce się
    > podzielić?
    Miało być EVF ;)

  • 78. Data: 2009-01-20 13:43:44
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 14:27:20 +0100, kurdybanek napisał(a):

    > Hm, a ten filtr to rzeczywiście taki problem z zakresu high-tech?
    > To skąd Oly weźmie AF do m4/3 albo EFV, jeśli Panasonic nie zechce się
    > podzielić?

    Spoko, myślę że mają swoje rozwiązania, a filtr to nie wiem dlaczego od lat
    montują ten sam. Popatrz na recenzje 10 megapikselowych Olków i Panasa,
    który był przez Phila wychwalany pod niebo za ostrość obrazu (nie bez
    racji).

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 79. Data: 2009-01-20 13:47:44
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Gdyby tylko jakas lajza poprawnie naswietlila...
    >
    > Ostrosc szkla ok, aberracji praktycznie zero.
    > Jak bedzie jakies 25Mpix to przy 100ISO bedzie
    > sie dalo fajne zdjecia klickac...

    Widze, że próbujesz cały czas prowokować tymi Mpix, wiec udam, że się dałem
    nabrać ;)
    Co ci da te 20-30 Mpix, skoro szczegóły i tak szum zeżre? Pomijając fakt, że
    śmiem wątpić, czy nawet osławione Zuiczki ;) są w stanie przenieść taką
    rozdzielczość przy tak małej matrycy.

  • 80. Data: 2009-01-20 13:51:24

    kurdybanek napisał(a):

> [...]
    > śmiem wątpić, czy nawet osławione Zuiczki ;) są w stanie przenieść taką

    Do Canona 5D Mk II trzeba było ściągać Zeissowskiego Plannara, żeby
    wyciągnąć na statywie z pełnej klatki 21Mpix. Z kitem dochodził do
    18Mpix. Więc 20Mpix z mniejszego przetwornika to fantazja :)

    wer