  • 21. Data: 2009-01-19 16:36:31
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    kurdybanek wrote:

    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=7876
    >
    > O tym myślałem, to szkła, które mają pojawić się w tym roku. Innych teraz
    > nie będzie, poza jakimś megazoomem do wersji z video.

    Mnie w zupełności wystarczy ten 1.7 doczepiony do prototypu Olympusa.

  • 22. Data: 2009-01-19 16:37:23
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    kurdybanek wrote:

    > Np. 6400 z 5d MkII.

    Co nas obchodzi 5d? Na głowę upadłeś?

  • 23. Data: 2009-01-19 16:38:44
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > No właśnie widać w tym porównaniu G1 i A350 jak to możesz podkręcić sobie
    ISO :>>>

    Rozmawiamy o G1, a nie A350.
    Staram się pokazać, że nie pod każdym wzgledem jest to najszczęśliwsze
    rozwiązanie.
    Np. duża głębia ostrości ma swoje plusy w teleobiektywach lub makro. Problem
    w tym, że zwłaszcza tych pierwszych nie będzie w tym systemie (ten kitowy
    55-200 czy jakoś tak, cienki jest nad wyraz), bo nie ma takiej potrzeby
    (system dla amatorów).

  • 24. Data: 2009-01-19 16:40:08
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Jak z IS to będzie pewnie kosztowac tyle co E30+zwykły 7-14 :>

    Będzie bez IS, po co komu w takim szkle stabilizacja???

  • 25. Data: 2009-01-19 16:40:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    kurdybanek wrote:
> [...]
    > w tym, że zwłaszcza tych pierwszych nie będzie w tym systemie (ten kitowy
    > 55-200 czy jakoś tak, cienki jest nad wyraz), bo nie ma takiej potrzeby

    Skumaj że G1 to nie jest konkurencja dla FF w robieniu papierowych portretów,
    tylko aparat który będzie się nosić przy sobie do dokumentowania chwil w
    miejscach gdzie kompakt nie wydoli. Większa GO jest tylko i wyłącznie dodatkowym
    atutem.

  • 26. Data: 2009-01-19 16:45:48
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Skumaj że G1 to nie jest konkurencja dla FF w robieniu papierowych
    portretów,
    > tylko aparat który będzie się nosić przy sobie do dokumentowania chwil w
    > miejscach gdzie kompakt nie wydoli.

    Dokładnie tak :)

    >Większa GO jest tylko i wyłącznie dodatkowym
    > atutem.

    Mniejsza GO, skoro doszliśmy do kompaktów ;)

  • 27. Data: 2009-01-19 17:00:33
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Wyniki dla G1 naprawdę rewelacyjne choć w większości porównań trochę
    > "oszukiwali" doczepiając 50/2.0 Olympusa :)

    To raz, a dwa, że Sony nie umie robić JPG'ów.

    P.S. nie ja wyskoczyłem w tym wątku z Sony. Nie wiem skąd się bierze
    negatywny stosunek wielu uczestników do tej marki jeśli chodzi o sprzęt
    foto. Zwłaszcza, że oni tak naprawdę trzymają w garści połowę rynku foto (w
    tym Nikona). Pojawiające się tutaj np. opowieści o tym, że Sony wybrało złą
    strategię i padnie są śmieszne. Mają 10 razy większe szanse na sukces
    (właściwie już go odnieśli) niż dyskutowany w tym wątku m4/3.

    PS2. ;) Nigdy nie miałem i nie mam aparatu Sony

  • 28. Data: 2009-01-19 17:02:51
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    de Fresz napisał:
    > Się właśnie pojawiło pełne review.

    Wyniki dla G1 naprawdę rewelacyjne choć w większości porównań trochę
    "oszukiwali" doczepiając 50/2.0 Olympusa :)

    m.
    --
    Oprócz świra trzeba jeszcze mieć talent.
    - Maciej Bojko

  • 29. Data: 2009-01-19 17:23:30
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > w tym wątku m4/3.
    >
    > PS2. ;) Nigdy nie miałem i nie mam aparatu Sony

    A ja mam.

    Sony to badziewie!

    Gdyby ktos po mojej wypowiedzi nagle zapragnal pozbyc
    sie za grosze badziewnego A900 to prosze o maila ;)

  • 30. Data: 2009-01-19 18:01:51
    Od: j...@a...at

    Większa GO jest tylko i wyłącznie dodatkowym
    > atutem.
    > --

    nareszcie ktos napisal cos madrego !!

    XXX