  • 31. Data: 2009-01-19 18:04:58
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    >Większa GO jest tylko i wyłącznie dodatkowym
    > atutem.
    > --

    > nareszcie ktos napisal cos madrego !!

    Nooooo :)
    Moja Nokia ma GO stąd aż dooooooooooooooooooooooooootamtąd. Wszystko Panie
    ostre ;)
    Żadnego autofikusa ani ręcami kręcić nie trzeba :D

  • 32. Data: 2009-01-19 18:20:40
    Od: j...@a...at

    On 19 Jan., 19:04, "kurdybanek" <k...@a...pl> wrote:

    > Nooooo :)
    > Moja Nokia ma GO stąd aż dooooooooooooooooooooooooootamtąd. Wszystko Panie
    > ostre ;)
    > Żadnego autofikusa ani ręcami kręcić nie trzeba :D

    watpie
    wszystko takie samo tzn tak samo malo ostre lub inaczej mowiac tak
    samo nieostre - na tym polega Go komorek.

  • 33. Data: 2009-01-19 18:34:09
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze kurdybanek:

    > P.S. nie ja wyskoczyłem w tym wątku z Sony. Nie wiem skąd się bierze
    > negatywny stosunek wielu uczestników do tej marki jeśli chodzi o sprzęt
    > foto.

    Niby w gumiakach też można chodzić po mieście, ale jakoś ludzie tego nie
    lubią.

  • 34. Data: 2009-01-19 18:46:34
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Niby w gumiakach też można chodzić po mieście, ale jakoś ludzie tego nie
    > lubią.

    Jakub, dostałeś do tego Sony gumiaki w promocji? Do mojego Canona dawali
    tylko walonki... :(
    Nie to co Panas czy Olek, tam Panie każdy w adidasach chodzi :D

  • 35. Data: 2009-01-19 18:58:01
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    kurdybanek napisał:

    > To raz, a dwa, że Sony nie umie robić JPG'ów.

    Nawet jak porównywali RAWy to była wyraźna różnica na korzyść G1.

    m.
    --
    Przedwiośnie to okres rozterki w naturze
    i dziwnej roboty psychicznej w człowieku.

  • 36. Data: 2009-01-19 19:39:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kurdybanek pisze:
    > Będzie bez IS, po co komu w takim szkle stabilizacja???

    Mnie się bardzo przyda.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 37. Data: 2009-01-19 19:41:32
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On 19 Sty, 15:17, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
    > Się właśnie pojawiło pełne review.

    A czy ktoś mi wyjaśni, dlaczego w teście rozdzielczości różnica między
    rozdzielczością pionową, a poziomą jest poniżej poziomu błędu
    statystycznego(2350 vs 2300 LPH), kiedy różnica między ilością pikseli
    w pionie i poziomie sięga znaczących 25%(albo 33%, zależy jak
    liczyć) ???

  • 38. Data: 2009-01-19 19:49:00
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Mnie się bardzo przyda.

    A mogę wiedzieć do czego?
    Oczywiście można sobie w teorii wymyśleć dowolnie ciemne pomieszczenie, w
    którym czas ekspozycji będzie np. 1/10 sekundy lub dłuższy i nie można użyć
    statywu. Ale w praktyce to się rzadko zdarza.

  • 39. Data: 2009-01-19 19:51:45
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Pawel_W:

> [...]
    > statystycznego(2350 vs 2300 LPH), kiedy różnica między ilością pikseli
    > w pionie i poziomie sięga znaczących 25%(albo 33%, zależy jak

    Dlatego że matryca nie jest kwadratowa?

  • 40. Data: 2009-01-19 19:58:48
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On 19 Sty, 19:51, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze Pawel_W:

    > Dlatego że matryca nie jest kwadratowa?

    Chyba się nie zrozumieliśmy. Dlaczego rejestruje w pionie praktycznie
    tyle samo linii na wysokość kadru, co w poziomie, chociaż ilość
    pikseli w pionie jest znacząco mniejsza od ilości pikseli w poziomie
    (na wysokość kadru, a nie na milimetr matrycy, jak to było liczone w
    przypadku filmów)?