  • Data: 2009-02-24 14:19:11
    Temat: Re: Panas G1 - czy to nowy trend?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Po prostu Olympus był akurat mistrzem w robieniu mechanicznych aparatów i
    > nie uważam żeby pisanie że zawsze unikał mechaniki jak ognia było sensowne.

    Mam wrażenie, że każdy z producentów był kiedyś mistrzem w tym. Ale to
    były inne czasy, nie szło pieniążków na oprogramowanie, na procesory, na
    komponenty jak LCD czy moduł do wifi. Robiono więc wizjery i całą
    mechanikę. To tyczyło wszystkich co do jednego. Tak samo Ci powiedzą ci
    od leiki, od minolty, od pentaksa, od nikona, od canona... itd.
    Za to olek zdecydowanie najgłębiej idzie w samą elektronikę i
    konsekwentnie pozbywa się wszelkiej mechaniki. U niego dzisiaj jej
    najmniej, czasem to dobrze, czasem źle.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \