  • Data: 2009-02-27 12:25:41
    Temat: Re: Panas G1 - czy to nowy trend?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ajaj, kit do Sony jest be, ale kit do G1 cacy ... :)

    Upraszczajac - tak wlasnie jest.
    Kit Sony jest koszmarny a z G1 bardzo obiecujacy.

    Wystarczy polozyc na stole zdjecie z tego i tego.

    > znaczy uwazasz ze korekta softwarowa jest rownie dobra jak optyczna?

    Dobra jest ta korekta, ktora daje dobry efekt, a nie
    ta ktora bardziej podnieca pryszczatych mlodziencow ;)

    > a ostrosc w rogach niewazna?

    Tak sie sklada, ze ostrosc po rogach G1 ma bardzo dobra.
    Na srodku zreszta tez :)

    Czego nie moge powiedziec o wielu innych "skorygowanych
    optycznie" szklach.

    > chyba nie umiesz bo wciaz zmieniasz sprzet... :)

    Oczywiscie, ze nie umiem - ja jestem kolekcjonerem :)