  • Data: 2023-10-09 13:01:02
    Temat: Re: Pamiętajcie przy URNIE
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Oct 2023 20:41:36 +0200, _Master_ wrote:
    > Od 2024 roku będziecie płacić nowy podatek zapisany w "kamieniach" od
    > REJESTRACJI samochodu spalinowego
    >
    > Od 2026 roku będziecie płacić nowy podatek zapisany w "kamieniach" od
    > POSIADANIA samochodu spalinowego
    >
    > Myślicie że to będzie parę groszy? Nie sądzę ;-)

    No i co - spytac kandydatów za jaką kwotą będą glosować, i a przy
    jakiej sprzeciwią sie dyscyplinie partyjnej?

    Ale ale:
    -tfu, tfu, gdzie ja mam niemalowane ... jak wygra PiS, to pieniedzy z
    KPO nie będzie, to moze i nowych podatków nie bedzie.

    -jak bedzie podatek rejestracyjny ... to chyba wypadałoby z akcyzy
    zrezygnować ?

    -2026 to bedzie na rok przed wyborami, myslisz, ze podatek bedzie
    wysoki? Dla niskich Euro moze i tak ...

    > A to nie są wszystkie nowe unijne podatki.

    od plastiku, od butelek ?

    J.